Terug naar overzicht
Bij mijn neef was het ook aaneensluitend: één goede raad: doe het niet!!! Wij (voor het avondfeest) moesten tegen 18u daar zijn, maar de receptie (voor enkel mensen voor receptie) liep tot 18u met als gevolg: de mensen van de receptie waren nog aan het aanschuiven bij het bruidspaar om afscheid te nemen en de mensen voor het avondfeest kwamen al toe en stonden ook al aan te schuiven bij het bruidspaar om hen geluk te wensen... kortom: één chaos aan de ingang van komende en gaande mensen. Dus doe het niet aaneensluitend!!!
Bij ons hebben ze aangeraden de recepties volledig gescheiden te houden.Wij hebben ook een rustpauze tussenin. Ik zou het zo doen !
Wij lassen ook een rustpauze in... ook van 16-18u receptie en vanaf 19u avondfeest... Succes
wij hebben een half uurtje tussen de twee recepties genomen en dat is prima gegaan. Maar als je zelf wil rusten dan zal je meer tijd moeten nemen . Wij hebben voor de receptie gerust
bij ons lopen ze in een! van 18h tot 20h receptie voor kennissenvan 19h receptie + walking dinner (dat uiteraard later start) voor de avondgasten zo moet ik geen 4 u receptie doen! zou veel te moet zijn, ik ken mezelf :)
Wij hadden van de drukker de goede raad gekregen om het einduur van de eerste receptie een half uurtje vroeger op de uitnodigingen te zetten dan eigenlijk voorzien. Er zijn er altijd blijven plakken.We hadden een half uur voorzien tussen de twee recepties (officieel), maar er zijn er toch nog een aantal blijven plakken tot de avondgasten toekwamen.De pauze hadden we ook voorzien om ons op te frissen en even op adem te komen. Maar alles is zo intens op je trouwdag dat we dat eigenlijk niet gemist hebben. Snel even plassen en de lippen stiften en terug in het rijtje gaan staan om de mensen te verwelkomen.
wij hebben dat gedaan, en vonden dat prima! het was geen chaos aan de in-/uitgang, want iedereen bleef gewoon plakken totdat de mensen van het avondfeest aan tafel moesten! :)resultaat: iedereen die enkel receptie deed, was super tevreden ervan, want ze duurde lekker lang, en sommigen zagen dan nog mensen die wel voor avondfeest waren uitgenodigd, maar ze konden zo toch even praten! Ik zou het opnieuw doen! als je zegt van: goh, liever toch apart, dan is dat volgens mij perfect mogelijk. Het zullen niet jullie zijn die de mensen naar huis moeten 'jagen', want de zaal doet dat (meestal toch) voor jullie! dus maak je daar geen zorgen over! Hopelijk ben je hier iets mee! Groetjes, Ann