Terug naar overzicht
Simpel toch, elke snoepwinkel kan toch mooie puntzakjes vullen..... of zelf maken, zakjes allerlei bij AVA. Als jullie beiden voor de klas staan, kunnen jullie vlug het aantal bepalen en dan een 20 extra voorzien.
In Ava kan je plastic zakjes kopen en koop een grote zak (of meerdere grote zakken) snoep en vul ze zelf? Ik ga dat ook zo doen, zo blijft het nog betaalbaar, geen idee hoeveel een zakje snoep kost in een snoepwinkel maar het zal sowieso meer zijn.
hoi wij geven organza zakjes met m&m's (en een bellenblazer), wij hebben er 40 voorzien, maar staan niet in het onderwijs. groetjesJoyce
Ik stond, toen we trouwden, in 2 klassen: eentje van 16 lln (1e lj.) en eentje van 28 lln (6e lj.). Er waren ook broertjes of zusjes meegekomen en we hebben ook veel vrienden en kennissen met kindjes en ook veel (achter)neefjes en (achter)nichtjes. Wij hadden dus 100 zakjes voorzien en hadden er nog zo'n 30 over. We hebben de overschot 's avonds bij het gastenboek gezet. Wij hadden van die suikerhartjes in Makro gekocht, plastiek zakjes, lintjes en kleine kaartjes voor eraan bij AVA en stempelstiften bij Kruidvat (12 voor €1) en waren voor onze 100 zakjes €34 kwijt! Echt géén geld!
wij hebben bellenblazers uitgedeeld in blokker kan je die kopen voor een appel en een ei
hay ik vond zo'n kleine organza zakjes heel mooi, maar ook heel duur... daarom heb ik brochetten gemaakt (met zo'n marsmellowsnoepen in alle geuren en kleuren) en dan verpakt in zo'n doorzichtige folie, maar mooie gekleurde lintjes eraan was heel mooi ook om in mand te leggen! alle kindjes waren super blij! Groetjes, Ann