TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evelien
9-7-2011
|
21-1-2011 20:42:07
Hoi Ellen, Ik had ook zoiets in gedachten, maar dan niet met verkleden. Gewoon foto's en die komen dan in het gastenboek :) Een leuke achtergrond, iemand die foto's maakt, eventueel wat inspiratiemateriaal ofzo... Ik denk dat dat leuk is, dan hebben de mensen het gevoel dat ze iets anders kunnen doen dan zitten/eten/drinken/dansen :)
|
|
Véronique
31-7-2009
|
21-1-2011 20:48:36
Wij hebben dit ooit meegemaakt op een trouwfeest van vrienden, al was het wel net iets anders... De dj had allemaal hoeden en pruiken en zo mee en deelde dit uit tijdens het dessertenbuffet. Leuke foto's, maar wel érg geforceerd en niet voor iedereen even leuk, omdat je bijna 'gedwongen' werd om dit te doen... Ik zou het dus zeker niet 'opleggen' aan de gasten.
Alleen ja, waar plaats je dat? Vanzelf gaan de mensen dat niet nemen, denk ik, tenzij misschien een zatte nonkel of zo rond een uur of 3-4... De mensen moeten echt wel eerst in de stemming zijn om dat te doen, denk ik...
|
|
lies
2-7-2011
|
22-1-2011 8:37:52
Hoi Ellen,
als je dit graag zou doen denk ik dat je het wel de ganse avond zou moeten laten staan. Want zoals Véronique zegt, je moet er echt wel voor in de stemming raken, anders zal het niet bijzonder veel leuke kiekjes opleveren vrees ik...
Nadeel hiervan is natuurlijk wel dat eenmaal wat drank gevloeid, het best mogelijk is dat ze het verkleedmateriaal mee de zaal in brengen. Op zich niets mis mee, maar of dit altijd past op een huwelijk hangt een beetje van jullie stijl feest af.
Moeilijk keuze, van beide valt iets te zeggen, maar ik zou het niet meteen doen.
Xje
|
|
Ellen
9-7-2011
|
22-1-2011 9:48:50
Zou het beter zijn als ik het in de gang (op weg naar de toiletten) plaats? Dan lopen mensen er voorbij (= ze moeten zich niet speciaal naar dat zaaltje apart begeven).
Op die manier verplicht je het ook aan niemand.
En als ik het materiaal beperk, dan blijft het overzichtelijk.
Van mij mogen de mensen het gerust meenemen in de zaal. Ik hoop gewoon dat niemand zich dan verplicht gaat voelen om zo'n hoed op te zetten bv.
Heel concreet dacht ik aan volgende spulletjes:
- een chippendale van karton (nichtje heeft dat)
- 2 boa's
- 2 carnavalshoeden (schoonbroer is bij carnavalsvereniging)
- een das
Is dat te veel of te weinig? Hebben jullie nog andere leuke ideeën?
Alvast bedankt voor de reacties!!!
Groetjes
Ellen
|
|
Isabelle
15-10-2011
|
22-1-2011 10:10:37
Volgende week zijn er heel veel carnavalspullen in de Aldi!
|
|
ellen
14-4-2012
|
22-1-2011 11:49:07
Hey, Ikzelf woon in een streek waar we zeer sterk carnaval vieren, binnen onze familiekring en vriendenkring zouden er zich dus vele in hun nopjes voelen. Maar zal inderdaad een beetje afhangen van je publiek. Zo zie ik de iets stijver nonkels van mijn vriend dat ook niet meteen doen en zou ik hen er ook niet toe verplichten. Maar klinkt me heel leuk!! Mensen die willen kunnen en mogen het doen, diegene die het niet doen (even goeie vrienden). Ik zou niet twijfelen. Maar neem kleine verkleed stukjes (leuke bril, boa, strik, Chinese waaier... .) Zoals Ellen van hierboven aangeeft naar de toiletten op is wel een leuk idee... Groetjes Ellen
|
|
ellen
14-4-2012
|
22-1-2011 11:51:17
Hey, Grappig (Ellen dat ben jijzelf). Dus zou het zeker zo doen!!!
|
|
Véronique
31-7-2009
|
22-1-2011 13:48:51
Als je het doet, moet je natuurlijk wel keuze hebben... en dan lijkt me jouw aanbod eerder beperkt... Ik zou het ook nog verder aanvullen met pruiken, brillen, grappige handtasjes,...
|
|
Ellen
9-7-2011
|
23-1-2011 15:00:00
Bedankt voor de tips allemaal!!
Ik denk dat ik het ga doen :-D
|
|
karine
23-7-2011
|
23-1-2011 22:06:36
hoi, ik had op internet ook een site gevonden waar je een babbelbox kon huren, voor 249 euro werd die gebracht en opgehaald en erna een dvd van opgestuurd waar de gasten iets konden inspreken wanneer ze maar willen, ook een goed idee dat wij gaan doen denk ik, succes
|
|
Ellen
9-7-2011
|
25-1-2011 19:25:35
Super!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|