Nu Online
Momenteel zijn er 286 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vraagje ivm vervoer en suite

21-1-2011 20:48:16
Hallo medebruidjes,

ik zit met iets een beetje verveeld. Normaal gezien zouden we als vervoer voor ons en de suite een bus van De Lijn nemen. We hebben hiervoor geïnformeerd, prijzen gekregen, leek heel voordelig. Maar het was niet zeker dat we die dag een bus zouden kunnen gebruiken omdat het de tweede schooldag (2 sept) is en ze dan alle bussen nodig hebben. Jammer.
Dus hebben we nu een auto geboekt voor ons tweetjes nl een audi A5 cabrio (beetje sjieker dan die bus natuurlijk) Nu is het probleem dat de suite zelf moet rijden (ze vinden dit gelukkig niet erg) maar schoonma zei nu laatst dat ik als we naar het stadhuis rijden (ik trouw niet voor de kerk) ik bij mijn papa moet zitten in de auto en mijn ventje bij zijn mama in de auto.
Vinden jullie dat dit zo tradioneel moet zijn? Want anders moeten we nog een suitewagen voor mijn ventje en zijn ma en voor mijn ma en mijn schoonpa hebben, en dan heb ik nog mijn grootouders en mijn schoonbroers en schoonzussen! We hebben daar geen budget meer voor want we moeten alles zelf bekostigen.
Iemand ideetjes of tips?
Mercietjes groetjes

Kim
2-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 552

An
23-7-2011
 Meld misbruik21-1-2011 21:15:29

Nee, vind niet dat dat moet!! Zelf wil ik ook maar 1 auto voor ons twee.. (wou trouwen voor wet en kerk).. bij de kerk wacht ik buiten wel even samen met mijn papa tot iedereen binnen is.. zo traditioneel moet het voor mij ook niet echt

Evelien
9-7-2011
 Meld misbruik21-1-2011 21:38:55

Normaal is het toch zo dat je verloofde je thuis komt halen, en dan is het toch normaal dat je samen rijdt? In het stadhuis kom je normaal ook niet echt alleen met je papa binnen, dan gaat het koppel samen binnen. Tenzij je dat zelf anders wil uiteraard :)
Ik zou gewoon jouw plan doen!

lies
2-7-2011
 Meld misbruik21-1-2011 22:35:58

Inge
17-9-2011
 Meld misbruik21-1-2011 22:41:38

Hier is er ook maar 1wagen hoor,de suite rijdt zelf.
En aan de kerk wacht ik idd eventjes buiten met mijn papa tot de rest binnen is zoals hierboven al eens is vermeld :-)
Een bevriend koppel heeft het ook zo gedaan en dit is aardig gelukt,dus zou niet weten waarom meer geld te geven aan nog meer auto's dan je zelf wil
Gewoon lekker met z'n 2tjes gezellig in de auto ;-)

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik22-1-2011 8:24:49

Hey Kim,

met je vader in de bruidswagen zitten is traditie maar daarom nog geen must. Het is trouwens ook niet omdat je met je verloofde in de bruidswagen naar het stadhuis rijdt, dat je niet met je vader naar binnen kan gaan, he ? Het een sluit het ander niet uit, vind ik. Dat beetje ceremonie aan het stadhuis zal je schoonmama vast plezier doen. En zo hebben jullie toch maar één wagen nodig .

Kim
19-8-2011
 Meld misbruik22-1-2011 12:44:36

Hallo,
Mijn ventje komt mij normaal thuis ophalen met de auto om naar het gemeentehuis te gaan. Dan gaan we ook in één auto, waarschijnlijk de Z4 van mijn ouders. Daarna volgt de suite en ook de bruidskindjes (passen niet in de Z4) in eigen vervoer. Hebben we allemaal redelijk mooie en nieuwere auto's. We twijfelen alleen nog aan ons vervoer. Die Z4 (zwart) voor ons twee of de peugeot 207 cabrio (wit) voor ons twee en de bruidskindjes.
Groetjes
kim

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik22-1-2011 13:45:58

Wij hadden een huifkar: voordelig (nog geen €250 voor een hele dag), iedereen van de suite kon erin, gezellig om bij te praten,... Wel moeten de afstanden het dan toelaten!

Kim
2-9-2011
 Meld misbruik22-1-2011 20:13:06

hey,

bedankt voor de reacties, ben al wat geruster nu :)
@ veronique, idd een huifkar is fantastisch maar de afstanden laten dit niet toe bij ons, het is zo'n 10 km van mijn ouders thuis naar het stadhuis, tzou beetje lang duren hé :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...