Nu Online
Momenteel zijn er 347 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nachtmerries aaaah...!

22-1-2011 8:41:55
Dag bruidjes,

vannacht een kanjer van een nachtmerrie gehad over de trouw! Alles liep echt mis, kleed vuil, alles en iedereen veel te laat, van de kapper geen spoor waardoor ik mijn haar zelf moest doen, receptie begon voordat we getrouwd waren,... en ga zo maar even door. Hebben jullie dit ook al gehad? Want met nog meer dan 5 maanden te gaan hoop ik dat het een beetje een unicum was... Ben benieuwd naar jullie vreemde nachtelijke dromen!

xje

lies
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 568

Anika
9-4-2011
 Meld misbruik22-1-2011 8:59:45

Ik heb er ook al last van gehad hoor, ( ik heb hier toen ook een bericht over gepost). Geen paniek, je bent dus niet alleen! Ik denk dat het een fase is waar we allemaal wel door moeten. Ik moet zeggen zo rond de 130 dagen was het bij mij het ergst. Nu, met 76 dagen, valt het allemaal goed mee! Zo heel af toe duikt er nog eens eentje op, maar niet meer zo erg als een 2 dikke maand geleden!

Ikzelf ben in mijn dromen al te voet naar de kerk moeten gaan, omdat we platte band hadden, regent het dan dat het giet, draag ik niet de juiste schoenen, blijkt mijn broer niet naar het feest te willen komen (maar lekker thuis te blijven tv kijken), vergeet mijn toekomstige het bruidsboeket, is mijn kleed eentje van plastiek, wordt er ruzie gemaakt op het feest, blijkt er bijna niemand te zijn,....

Ik denk dat tegen de trouw, alles wat kan mislopen, in mijn dromen zal zijn misgelopen... Maar ik mag momenteel niet klagen! (hout vasthouden!)

Maar je hoeft je dus geen zorgen te maken, je bent lang niet de enige met dit 'probleem' hoor....!

Liefs, Anika

tamara
20-5-2011
 Meld misbruik22-1-2011 12:39:15

hey lies,

je moet je helemaal geen zorgen maken.
ik ben er bijna zeker van, dat we dat allemaal wel eens hebben.
het komt gewoon omdat we de laatste tijd zo intens met die dag bezig zijn, dat dat s'nachts in onze slaap gewoon doorgaat.
maar je zal zien, alles komt goed. dit wordt de mooiste dag van je leven!

groetjes tamara

Evelien
9-7-2011
 Meld misbruik22-1-2011 13:11:54

Ik droomde dat mijn mama mijn bruidsjurk aanhad ;) Hehe :)
No worries!!

eline
20-5-2011
 Meld misbruik23-1-2011 9:12:43

hoi hoi

tot nog toe niet raar gedroomd maar ben wel echt freaky bezig met onze trouw hoor!
ik zit hier meer op het forum dan wat anders ! altijd de berichtjes lezen om tips op te doen! ik denk dat er velen echt wel freaky doen en raar dromen hoor :)
mijn vriendin zegt dat ik een "helse bruid" ben :)

groetjes en suc6

deborah
28-5-2011
 Meld misbruik24-1-2011 14:06:50

geen zorgen maken :)
met maar 123 dagen meer op de teller heb ik daar ook al last van gehad:

van mijn kat dat mijn kleed aan stukken getrokken had, tot autoongevallen, tot de zaal die afbelde, tot t eten dat aangebrand was, ruzies, mislukte make up,......

denk dat iedereen die dichtbij komt er wat last van heeft!

Groetjes Debo

Babs
13-8-2011
 Meld misbruik24-1-2011 18:38:28

Met 200 dagen tot de trouw heb ik nu al nachtmerries.
Ik beself halverwege het feest dat ik het verkeerde kleed aan heb, het is water aan het gieten en mijn haar helemaal nat geregend, ben al getrouwd in de sporttrui (!) van mijn vriend, we staan met 30 koppels tegelijk op het gemeentehuis en niemand weet aan wie het nu is... Echt vervelend!

Yicke
26-2-2011
 Meld misbruik24-1-2011 18:45:49

Och ja, ik denk dat we dat allemaal gehad hebben. Bij mij is het over gegaan na de burgerlijke trouw in november.

wat een rust die over mij kwam, alsof het allemaal niet meer kan foutlopen, nu hij officieel al van mij is...

Al begint het nu met 32 dagen toch wel weer te kriebelen hoor!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...