Terug naar overzicht
Helaba, Wij hebben ondertussen de knoop doorgehakt en gaan voor Domein Martinus, wij vonden dit onmiddellijk de perfecte locatie. Het is een stuk goedkoper dan de Flinckheuvel (geen ervaring met 's Gravenhof). Ik zou zeggen, ga er zeker eens langs en overtuig jezelf. Succes met de voorbereiding!
's Graevenhof was mijn droomlocatie, maar ze bleven ons een beetje aan het lijntje houden. Er was een optie genomen, die zou aflopen, dus ik belde de dag nadien om zelf een optie te nemen, maar omdat het iemand was die al eerder een feest daar had gegeven, wilden ze die nog wat extra dagen tijd geven. Ze zouden mij iets laten weten. Een week later zelf terug gebeld, was er al een optie genomen door iemand anders. Sorry, maar daar kon ik niet op blijven wachten. Bovendien vind ik dat als een optie afloopt, je je kans verkeken hebt... Maar soit, omdat de andere zalen in de buurt ondertussen ook schaarser en schaarser werden, hebben we dan bij Lucullus in Brasschaat gereserveerd. Ook heel mooie grote zaal! Domein Martinus vinden wij niet zo gezellig, zeker als je vergelijkt met 's Graevenhof, Flinckheuvel en Lucullus. Nadeel aan Flinckheuvel vind ik dat je niet allemaal in dezelfde ruimte zit. De gasten komen toch ook een beetje om bruid en bruidegom te zien he. :-) Verder wel heel gezellig...