Terug naar overzicht
Cindy, je mag het naar mij wel eens doorsturen. Ik ben eigenlijk heel benieuwd doordat iedereen er zo naar vraagtkirby_be@pandora.begroetjes Kelly
Ja, ik ben ook benieuwd geworden...katrienawouters@yahoo.comBedankt!
Ik zou het ook wel eens willen zien...maaikewillem@yahoo.com
mij mag je het ook eens doormailen.groetjesvie
sorry e mail vergetentjorvina@hotmail.com
jaja,stuur maar door aub,tknipperke@hotmail.comsorry voor m'n gezaaggroetjes Veerle23/09/06
naar mij mag je het ook versturen roels.sofie@skynet.bebedanktsofie15 07 2006
Hoi cindyZou je het ook aub naar mij willen sturen??? Dank je,groetjes nathalienathaliewassen@zonnet.nl
ik zou het ook graag hebbenbedankt op voorhandKathy (08/07/06)kathydesaeger@skynet.be
gewoon voor de nieuwsgierigheid... kan je het ook eens doormailen.annmdeclercq@telenet.be
Dag CindyIk zou het ook wel eens willen zien. We hebben al een uitnodiging, maar vind het altijd leuk eens een uitnodiging van iemand anders te bekijken.GroetjesVicky09.09.06
Ik ben ook wel heel benieuwd naar de creatieve creaties van anderen...Stuur je het mij ook even door aub? Saartje_vdb@hotmail.comAlvast heel erg bedankt!Saar (25/08/06)
Je mag het naar mij ook even doorsturen aub.eva.laine@adletico.beBedankt.Groetjes,Eva
Zo dit ook graag ontvangen.n.goossens@proximedia.beBedanktNath
hallo, je mag het naar mij ook doorsturen!lynn.guillaume@pandora.bebedankt & groetjesLynn
Hallo Cindy,Ik ben toch nieuwsgierig, je mag het mij ook doorsturen.Citroentje2212@hotmail.com
hallo cindyik wil het ook wel graag hebbenflububke@hotmail.com
hallo Cindy,mij mag je het ook doorsturen:kkfw@hotmail.comAlvast bedankt.groetjes,Eline08072006
Het is naar jullie vertrokken...laar hier op het forum maar weten wat jullie ervan vonden. niet per mail want die word voor prof. doeleinden gebruikt!!!!
hey,zou je het naar mij ook willen sturen?liesvanlammeren@gmail.comgroetjes
hey Cindy,Hartelijk bedankt voor het doorsturen van je krantje, het is zeer geslaagt! Jullie hebben trouwens dezelfde feestzaal als wij! Wie hebben jullie als dj? Wij vinden de huisdj nogal duur.groetjes Veerle23/09/06
Hey Cindy, ik had het ook graag ontvangen.Alvast bedankteveke_b@yahoo.comEvy
Hey Cindy,ben eigenlijk ook wel benieuwd naar je krantje. Kan je het me eens doormailen aub?annelies.debeuf@ua.ac.beMerciekes!