TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
tamara
20-5-2011
|
22-1-2011 14:22:22
hey tania,
ken volledig jouw probleem, mijn aanstaande zag het ook absoluut niet zitten.
nu vorige woensdag heeft hij uiteindelijk toch eentje gekocht, en hij vond wel dat het meeviel om aan te hebben.
hij heeft een mooi zwart kostuum gekocht, met daaronder een knappe gilet zodat hij toch onderscheit maakt met de rest van het gevolg.
Dus mss zal jouw aanstaande ook wel bijdraaien.
Het volgende probleem gaan nu de schoenen worden, want daar wil hij ook niks te stijf in. :)
mannen he :)
veel succes nog!
|
|
Lesley
8-7-2011
|
22-1-2011 17:27:39
Hier ook zo...
Ik heb dus al gans internet en boekjeswereld afgezocht naar alternatieven, maar niet echt gevonden... Hij zal nu wellicht een zomerskostuum dragen met een los hemd, maar zeker zonder das want dat ziet hij echt niet zitten...en daar heb ik wel enkele leuke modelletjes van gevonden...
Veel succes!
|
|
Aurelie
13-5-2011
|
22-1-2011 17:46:28
De mijne heeft nu gisteren gezegd datie wel die schoenen wou aandoen vo de wet en de foto's maar datie achteraf wel terug op zijn nikes wil .... Mannen!!!!
|
|
Cindy
5-5-2012
|
22-1-2011 17:59:40
Mijn ventje zie ik ook niet echt trouwen in een gekleed kostuum en al zeker niet met stropdas! Wij doen daar niet al te moeilijk over, al wil ik natuurlijk ook dat hij netjes is op onze dag en ook een beetje past bij mij. We hebben dan ook afgesproken dat hij toch een mooi kostuum zoekt, maar dat de jas daarvoor niet echt van een pochetje moet voorzien zijn en de broek hoeft van mij ook niet met zo'n voorgestreken plooi te zijn. Wel gaat hij een heel mooi hemd zoeken in dezelfde kleur van mijn kleedje en kan dan bovenste knoopje open laten staan. Eventueel kan hij ook de mouwen wat stroppen. Dan heb je een sportieve versie van het kostuum en pas je toch samen. Ik hoop dat je er wat aan hebt
|
|
Rieke
5-2-2011
|
22-1-2011 20:39:52
Bij ons werd het een mooie kostuumjas, met een donkere toffe jeansbroek onder, en gewone zwarte sportieve schoenen... Kan ook knap zijn !
|
|
Ellen
2-7-2011
|
22-1-2011 21:55:26
Wij hebben voor mijn aanstaande een sportief kostuum gevonden bij Esprit. Hij draait altijd sportieve kledij en nooit een kostuum. Voor onze trouw maakt hij uiteindelijk toch een uitzondering en hij vond dat het nog goed stond ook. Hij draagt daaronder een sportief geklede schoen.
|
|
An
23-7-2011
|
23-1-2011 1:40:03
Dan heb ik blijkbaar geen moeilijk ventje Stropdas wou hij eerst niet.. maar iets later kwam hij zelf met het feit dat er dat toch wel bij hoorde (denk dat hij met z'n mama heeft gepraat over het kostuum) Enkel de schoenen worden in zijn geval nogal moeilijk.. hij heeft een nogal grote schoenmaat en eigenlijk had ik graag gewoon een sportieve/gekleede schoen die hij achteraf ook nog onder een mooie jeans kan dragen.. maar de mama's gaan met hem op stap dus ik ben benieuwd Al moeten we er heel belgie voor afrijden.. schoenen zullen we vinden!! (hoop ik!)
|
|
Virginie
3-9-2011
|
23-1-2011 9:38:35
Mijn verloofde heeft ook geen kostuum in zijn kast liggen, maar voor deze dag zal hij toch een uitzondering maken...De enige vereiste van hem: het moet allemaal zwart zijn ;)
Zijn kleerkast bestaat ook hoofdzakelijk uit blauw en zwart ;)
Daar heb ik geen probleem mee: ik heb mijn kleed gekozen, dus laat ik hem ook vrij in keuze van kostuum. Mijn schoonmoeder zal wel mee gaan en die zal dit ook wel in goede banen leiden...
Ik verlang er al voor om hem eens in kostuum te zien - nog maar 1x gezien op de trouw van mijn zus 5 jaar geleden en wow was mooi...een man in kostuum heeft toch iets hé...
En trouwschoenen moet hij niet nieuw kopen, hij gebruikt deze van trouw van mijn zus heeft deze nog maar 1x aangedaan. Hij moet daar geen zotte kosten voor doen als hij ze toch niet meer gaat aandoen...
|
|
Giovanni
|
23-1-2011 16:10:18
Er is nog steeds de keuze om te kiezen voor een niet specifiek trouwkostuum, maar een kostuum dat hij nadien nog eens kan gebruiken voor andere gelegenheden. Veel mannen zijn niet altijd te vinden voor een trouwkostuum, maar willen toch wel anders zijn dan de gasten. Ik zou deze mannen dan ook aanraden om meer te gaan kijken naar een mooi pak voor dagelijks gebruik. Tevens is het ook zo dat veel mannen onzeker zijn bij het kiezen van een pak. Wij bieden dan ook graag Italiaans stijladvies aan om elke man zich perfect comfortabel te laten voelen voor zijn trouw.
Stijlvolle groeten,
Giovanni
http://www.carbonella.be
|
|
ilse
7-8-2010
|
24-1-2011 8:03:55
Hey,
Mijn man draagt nooit kostuums en had er ook geen in de kast hangen maar voor onze trouw wou hij absoluut wel eentje aandoen. Gewoon een vest, broek en hemd, alles in het zwart. Een stropdas hoefde voor mij niet maar heeft hij toch gedaan. Het was helemaal af en wow wat zag hij er goed uit
Aangezien het een gewoon zwart kostuum was, kan hij het nog afdragen als we eens chique gaan eten of bij een ander feestje.
Groetjes,
ilse
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers
in Sint-niklaas |
|