TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kim
19-8-2011
|
22-1-2011 20:56:34
Leuk, wij trouwen de 19de augustus, dat is toch kort in de buurt. De dingen die je opsomt hebben we ook in orde. Wij hebben ook de kerk, bruidsjurk, kleedje bruidsmeisje i n orde. Groetjes
|
|
Nele
20-8-2011
|
22-1-2011 21:50:26
Hoi Ellen,
Wij trouwen ook op 20 augustus 2011! Nog 209 dagen! We hebben wel nog eventjes hé. Ik ben sinds vandaag begonnen aan het misboekje. Trouwjurk heb ik al gevonden. Zeer toevallig, ik had hét beel van hoe mijn trouwjurk eruit moest zijn en wonder boven wonder, het eerste kleed dat ik aan deed...dat was hét! Was zelfst al aan het denken om het te laten maken, aangezien ik zo'n vast gedacht had. Je hebt idd al veel op je lijstje, maar de to do lijst bij mij groeit ook steeds hoor, er is al zeer veel inorde, maar er moet ook nog veel gebeuren.
Geniet van de voorbereidingen en succes!
|
|
Ellen
20-8-2011
|
23-1-2011 7:29:26
Leuk! Wij trouwen niet voor de kerk, dus dat deeltje valt voor ons weg.
Gisteren hebben we het eens gehad over onze openingsdans, dat wordt nog iets. Mijn toekomstige kan echt niet dansen... We zullen binnenkort aan het oefenen slaan.
|
|
Virginie
3-9-2011
|
23-1-2011 9:31:31
Ja die openingsdans...mijn verloofde danst niet graag dus daarom zal het bij ons een tegeldans worden ;)
wij trouwen de 3e september en moeten nog enkele dingen regelen zoals vervoer (enkel auto voor ons, trouwen voor wet), uitnodigingen, bedankingen, menu kiezen, tafelschikking, kostuum voor mijn verloofde,...
Gemeentehuis, feestzaal, trouwringen, trouwkleed, dj, fotograaf al in orde
Ik heb laatst schema teruggevonden van op trouwbeurs en ik vind dat wij redelijk op schema zitten....
|
|
Jessica
26-8-2011
|
23-1-2011 9:59:42
Hey Ellen,
Wij trouwen op 26/08/2011 :) Dus allemaal in de buurt!
Ook wij hebben al wel wat geregeld, maar er moet inderdaad nog heel wat gebeuren.
Wij hebben al
- trouwjurk, schoenen, lingerie
- fotograaf
- feestzaal + traiteur
- dj
- uitnodigingen
- bij de kerk en het gemeentehuis ligt de datum vast, maar ja is pas vanaf 6 maand.
- bedankjes hebben we al een idee
Soms raak ik toch even in paniek en denk ik dat we er echt niet gaan komen.. Maar dat zal iedereen wel eens hebben zeker?
Groetjes
|
|
Stefanie
20-8-2011
|
23-1-2011 10:56:02
Wij trouwen ook op 20 aug 2010!
Wij hebben al:
- feestzaal
- bruidskledij voor zowel bruid als bruidegom
- juwelen en schoenen voor beiden
- dj
- fotograaf
- vervoer
- uitnodigingen en menukaarten ontworpen
- bedankjes
- idee voor de viering
- vastgelegd wie de bloemen zal doen
- gemeente en voorganger vastgelegd
Groetjes en veel succes aan alle bruidjes gewenst met hun voorbereidingen!
|
|
Claudia
12-8-2011
|
23-1-2011 11:01:44
Wij trouwen op 12 augustus 2011! We zijn vandaag nog juist op 200 dagen :) Wij hebben al: - gemeentehuis - kerk - kleed, schoenen en juwelen voor mij - zaal - dj - fotograaf - videograaf - degene die kapsel en make-up doet ligt vast - vervoer - persoon die bruidstaart maakt Dat is het! Dus nog wel veel te doen hier ook :)
|
|
Ellen
20-8-2011
|
23-1-2011 20:10:11
Hoi Ellen, Ook wij trouwen op 20/8/2011 ! Spannend hé, begint echt te korten nu... Ons "to-do" lijstje ziet er een beetje hetzelfde uit als het jouwe ... We hebben al: - gemeentehuis - kerk (wel nog geen afspraak gehad met de priester om alles te bespreken... dit kon pas vanaf februari) - m'n trouwkleed - zaal - DJ - vervoer - ringen Volgende week gaan we kijken voor een kostuum en de kleertjes voor de bruidskindjes. Ook de uitnodigingen (die door een vriendin worden ontworpen) beginnen vorm te krijgen. Nog veel succes met de voorbereidingen! Groetjes, Ellen
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|