Terug naar overzicht
Ik heb dat toch nog nooit moeten doen...Ben in Antwerpen op de trouwjurkentoer gegaan en heb nergens moeten betalen. Heb dat ook nog nooit gehoord, dus vind het een beetje vreemd....
Ook nog nooit van gehoord en niet moeten doen.
Ik ben bij Linx in Hasselt en bij Koonings in Nederlands Deurne geweest... ook daar nergens moeten betalen... ik denk dat dit ook niet klopt. Groetjes
ook nog nooit van gehoord, ben in merksem, herentals en rotterdam gaan passen en nergens moeten betalen. dus denk idd dat dat niet klopt. het zou schandalig zijn ook veel succes met je zoektocht groetjes
Hallo Iris Dit hadden ze mij ook verteld toen ik op zoek ging naar een jurk, maar uiteindelijk heb ik nergens 'pasgeld' moeten betalen:) Groetjes
Dikke zever allemaal :-) Ik ben bij Pierre Yves geweest en ook niet moeten betalen, zou idd wat schandalig zijn
ik dacht daar ook al van gehoord te hebben mss allemaal praatjes dus
Ik heb gehoord dat dat het geval is in La Sposa te Roeselare maar als je je kleedje dan besteld dat die kost daarvan wordt afgetrokken (dacht ongeveer 20-25 euro) maar weet niet of dit waar is
Ik hoop dat dit een fabeltje is, want anders is dit een regelrechte schande! Persoonlijk denk ik dat dit helemaal niet klopt.
Dit is inderdaad een fabeltje! Ik ben gaan passen in La Sposa in Roeselare, heb daar niks gekocht en niets betaald. Zou het ook ongepast vinden moesten ze daar geld voor vragen. Groetjes Lien
In ieder geval, als ze het vragen: gewoon terug buiten stappen en naar een andere winkel gaan! In een 'gewone' kledingwinkel moet je toch ook geen pasgeld betalen, zeker!
heb dat niet moeten doen, zou het een schande vinden!