Terug naar overzicht
Wij hadden hetzelfde idee.. hebben ook heel internet afgegoogled en heb wel leuke flesjes gevonden! Ze kosten ook 0.80 cent.. veel goedkoper heb ik ze niet gevonden of ze wijn zo frot klein. Dit is de link... http://www.ildespresents.be/NL/Doopsuiker/173954-flesje_glas_gedraaid_draaidop Je kan deze via internet bestellen en worden per post opgestuurd!!! Ook ik ben een enorme limoncello fan.. indien erover zijn hebben we er zelf ook nog iets aan hé
http://www.eflessen.nl/product/272/jeneverflessen-fles-...
Misschien bij de AVA?
@ Eline... amaai, die zijn goedkoop in vergelijk met de prijzen die ik al heb gezien... bedankt voor de tip!
@ Eline... ik wilde ze al kopen, maar als je uiteindelijk bij de kassa bent, kosten ze toch nog meer (dop kopen, verzending, verwerking, btw)... toch bedankt...
Bij Dille en Kamille hebben ze verschillende soorten kleine flesjes... (o.a. mini 'melkflesjes' met witte dop, die wij hier in Italië ook gebruiken voor onze olijfolie en limoncino (de grote versie dan... ;-)) Heb eerlijk gezegd geen idee van de prijs, maar je kan een winkel in de buurt vinden op de site: www.dille-kamille.be
Hallo, Ook wij zitten met hetzelfde idee. Waar kopen jullie de alcohol om de limoncello te maken ? Weten jullie een goedkoper adresje dan de makro hiervoor ?We komen ongeveer op een 20 euro voor 1.5 liter te maken. Jullie ook ?Hoeveel cl zouden jullie geven per persoon/koppel ?
Hey Katrien... Ik heb de alcohol in de Colruyt gekocht... 1l voor ongeveer €25. Daarvan heb ik in totaal een dikke 3 liter limoncello. Wij hebben flesje van ongeveer 4 cl per persoon... Je kan ze bestellen bij AVA... daar zijn ze het goedkoopts... een 120tal stuks voor €89. Veel succes ermee...
hoi,ik ben ook op zoek naar flesjes voor limoncello. bij AVA hebben ze er alleen van 150ml.weten jullie toevallig waar ik er nog zo zou kunnen vinden?groetjes,
Hey Eveline...Ik heb ze deels in een doopwinkel en deels bij AVA besteld... wel via een speciale bestelling (dus uit een cataloog en niet via de standaard flesjes in de winkel).Groetjes