Terug naar overzicht
Katrien,Onze openingsdans is "you'll be in my heart" van Phill Colins (komt uit de soundtrack van Disney's Tarzan) en de tweede dans is "Iris" van de Googoo dolls.Vele groetjesElke25/3/06
wij hebben "wat zie ik je graag"van mozaiek en brian adams met barbra streisand "ive finally found someone"vinden wij ook heel mooi succes!!12-05-2006
wij zijn nog niet zo lang geleden naar een trouwfeest geweest van een neef.hoewel het iets sneller gaat dan een gewone slow, vond ik het toch een prachtige dans om je feest mee in te zetten.het liedje was van robin beckfor the very first time.echt een pracht van een liedje
Hallo,lang gezocht naar de gepaste openingsdans en ik moet zeggen na 100 keer het liedje te beluisteren vind ik het nog altijd het gepaste liedje voor onze openingsdans: je pense à toi van axelle redgroetjes kelly
hallo katrien ,enkele mooie nummers zijn ,she wears my ring van salom king ,when i fall in love van natt king cole ,lingering one van engelbert humerdinck .succes groetjes susy
HeyBij ons wordt het eerst ZIJ van Marco Borsato (samen met mijn twee stiefkinderen- ik met de jongste mijn ventje met de oudste) en nadien samen gaan we 'Heb ik ooit gezegd dat ik je lief heb' van Clouseau. Toen we nog niet samen waren was dit het liedje dat ons deed inzien wat we voor elkaar voelden.Succes ermee.Ann20/5/2006 nog 58 dagen
Katrienwij kozen voor een nummer van Novastar: the best is yet comegroeten Ellen
Wij hebben Spend my life with you van Eric Benét & Tamia. Geen bekend nummer maar wel héél mooi en toepasselijk !Groetjes,I.
Kijk eens op mn website www.infinity.be daar heb ik een lijst met de meest gebruikte openingsdansen. Alvas veel succes met de verdere voorbereiding van jullie huwelijksfeest
Hoi Katrien,Wij hadden Our own love van Anouk.Groetjes en veel succes!An 13-08-05