Terug naar overzicht
Hoi Kelly, Wij trouwen in de grotten van Kanne. Een zaal met heel veel uitstraling, want het is in een grot. Ga eens kijken naar de foto's op de website! (http://www.grotten-van-kanne.be/ ) Ze vragen € 600 huur voor de zaal en € 25 per persoon voor de drank. De catering kan je zelf kiezen, maar ze stellen Laeremans voor die een buffet en diner aan zéér scherpe prijzen aanbieden. De moeite om eens te bekijken! Nog veel plezier en succes met je zoektocht! Leen
hoi Kelly 't Fortje in Deurne is ook heel mooi! Feestzaal in een oud fort... groetjesJoyce
Hoi Kelly, Wij trouwen in de Beemden in Nijlen, in een tent gelegen in een prachtige omgeving: bos, vijver,... midden in de natuur dus. De huur van de tent is 1000 euro en de catering is ook aan zeer schappelijke prijs. Veel succes, Sarah
Heey!! Wij zijn ook gaan kijken in Club Cabane echt prachtig maar viel ook achterover van de prijs! Ik ben nu ook volop opzoek naar een andere locatie maar het is echt moeilijk want club cabane vond ik echt super!!! nog veel succes
hoi wij trouwen ook in de Beemden en ik zou het nergens anders willen. de locatie is prachtig en de all-in trouwformule is volledig wat we zochten. ik heb ook alleen nog maar positieve dingen gehoord van mensen die er al naar een feest geweest zijn...