Terug naar overzicht
Ik dacht dat die redelijk prijselijk waren... Juiste prijzen weet ik niet, maar je kan makkelijk met zo'n foto van die je wilt naar zo'n plaatselijk kralenwinkeltje gaan en die kunnen die dikwijls voor goedkoper voor u makenZo had ik een set die normaal iets van een 185 euro ging kosten, ben ne workshop gaan doen en mijn setje kosten amper 45 euro! Dus heb er 2 gemaakt: één wit één grijs (kleed heeft beide kleuren) dan kan ik wisseln tijdens avondfeest :-)
Een plaatselijk kralenwinkeltje? Wist niet eens dat dat bestond? Zou de juwelier dat ook kunnen dan?
Sofie, In de veritas verkopen ze ook veel kralen, en daar kan je het ook vragen om te maken.
Mijn juwelen komen van swarovski, dat is ook helemaal niet zo duur als je zou denken.
Ik heb een ketting en oorbellen gekocht van Linea Raffaeli. De ketting was 70 euro en de oorbellen 24 euro. Dat viel dus HEEEL goed mee als je het mij vraagt! Het nadeel bij mij is wel dat ik zo'n ketting achteraf waarschijnlijk niet meer aandoe (met die witte parels enz).
Ja je moet zo'n hobbywinkel zoeken. Van welke regio ben je? www.mardy.be daar heb ik workshop gedaan en dus zelf mijn juwelen gemaakt.
Ik heb mijn juwelen online gekocht, voor ketting en oorbellen 40 euro denk ik en ik ben er superblij mee :)http://www.rosalilly.nl/?p=productsList&iCategory=3...
Ik heb een setje liggen en ik verkoop da :-) info:katrien_dewaegeneer@hotmail.com
@Katrien: kan je me een foto doormailen van jouw setje (u_sofie@hotmail.com)?
mijn ketting was 53euro en oorbellen waren 19euro. viel dus heeeel goe mee!
vond de juwelen van LR eigenlijk helemaal niet duur. Heb ketting 90 eur, armband: 50 en oorbellen: 40 eur, dus samen 180 eur. dus een hele degelijke prijs, + je kreeg een korting als je een setje kocht. En kan je gerust nog voor andere gelegenheden dragen grtjs