Terug naar overzicht
Ik zou voor iedereen gaan. De getuige is nu wel heel belangrijk en ik zou die toch in de suite laten meelopen.
Jawel, getuigen lopen in de suite, of ze nu directe familie zijn of niet!
Je kan toch laten meelopen, wie je wil he Ik heb geen directe familie, noch zussen noch broer en ouders overleden, ik doe een nicht met haar man en haar zoon en zijn verloofde meelopen....mijn enige 4 en dus dierbare familieleden..... anders loopt er niemand mee van mijne kant...heb er ook nog een vriendin tussen gestoken. -)-) Ik denk dat je de mensen die je dierbaar zijn kunt laten meelopen, familie of niet.
bij ons lopen mee: de ouders langs beide kanten getuigen van mezelf (is beste vriendin) Getuige van mijn aanstaande (is zijn zus) Mijn meter en peter (wil ik er echt beu omdat ze mij grootbrachten) Met ons en ons dochtertje erbij zitten we aan 12 personen
Bij ons:Mijn ouders en zijn oudersMijn broer en zus en schoonbroer en kindjeZijn twee broers en schoonzus en kindjeGetuigen zitten daar al bijMet ons erbij zitten we dan aan 14 personen
Goh, wij zitten al aan 30 man. Wij trouwen wel niet voor de kerk, maar doen een alternatieve ceremonie in de tuin van de feestzaal waar dan de receptie doorgaat. Lopen mee: Mijn mama en haar vriend De ouders van Geert Mijn broer met vrouw en kindjes Zijn 3 zussen telkens met man en kinderen Mijn beste vriendin met man en kinderen (zal ook waarschijnlijk mijn getuige worden) En wijzelf natuurlijk als laatste met de 3 kindjes. Veel volk dus!
Bij ons:Onze oudersMijn getuige (=beste vriendin) en haar echtgenootZijn getuige (= beste vriend) en zijn vriendinZijn grootmoeder (enige grootouder die we nog hebben)Onze bruidskindjes (jongen en meisje)Wijzelf= 13
Oei, wij hebben ook wel een grote suite precies. Het zijn:mijn oudersmijn schoonvadermijn schoonmoeder (gescheiden)schoonzustante en nonkel langs vaders kanttante en nonkel langs moeders kant2 grootmoedersOudtante (als een oma voor mij)Mijn getuige met haar manDe getuige van mijn man met zijn vrouw En wij natuurlijk en de bruidskindjes. 20 mensen dus.
Dankuwel voor de reacties! Dan merk ik inderdaad dat de getuigen ook in de suite lopen bij iedereen. Dan zal het als volgt zijn bij ons: Mijn ouders Zijn ouders Mijn broer (= mijn getuige) met vrouw Zijn tante (= zijn getuige) met man Bruidskindjes (2) = 10 Kleine suite, komt ook doordat m'n aanstaande enig kind is :-)