Terug naar overzicht
Hoi Marta, Hoeveel kostte dat??
hoi ook ik ben benieuwd naar de prijs, met een grotere cup ist niet zo simpel he pff
Inderdaad, prijs handig. Grote cup helemaa niet! Weet je of er ook winkels zijn in de buurt van Leuven die at verkopen? groetjes
Ik had in Gent een gepast van het merk Fantasie, een merk voor grotere cups en die kostte 45 euro maar hij was niet voorgevormd en ik vond dat hij daardoor niet 100 procent steun gaf.De BH van Poirier kostte 57 euro, wat voor een BH op zich voor iemand met een E cup bijzonder schappelijk is :) Ik had al in andere bruidswinkels prijzen gehoord vanaf 150 euro enkel voor de bh en dan moet er nog een slip van ong 70 euro bijgerekend worden en dat was er voor mij toch wat over. Het verschil zit hem in de stof vooral, er zijn merken wiens naam ik kwijt ben, die enkel met echte zijde werken of die de lingerie versieren met swarowski steentjes. ja die zijn natuurlijk duurder. Ik ga toch voor een BH die gans de dag alles mooi op zn plaats houdt onder mijn jurk en dan koop ik nog ergens een spicy setje voor de huwelijksnacht ;-) In de Inno gewoon ook wat gekeken, Simone Perlé heeft ook een mooie bruidscollectie nu maar de BH pastte geliijk niet 100 procent ( hij kostte 70 euro ) maar ook andere merken hebben opvallend veel witte lingerie die sterk neigt naar bruidslingerie, waarschijnlijk het seizoen nu. Sara: Poirier is ( ondanks wat de naam doet vermoeden ) een Nederlands merk, op de site staan er winkels in België die het merk verkopen.
Ok bedankt, zal er zeker eens achter zoeken!
Hey, ik vrees dat ik ergens verkeerde aan het zoeken ben. Kan je mij de site eens geven? Of de link met de adressen? groetjes
Sara: Lingerie Elly in de bondgenotenlaan heeft veel mooie lingerie. Mijn bruidslingerie met 'blote' rug (plastic rug) en zonder bandjes van Aubade komt van daar. In de Parijsstraat bij Anna Corneel hebben ze veel grote maten, de dame van de winkel heeft zelf een D-E cup en is er dus heel gevoelig voor. En in de Louis Melzenstraat hebben ze ook grote maten, bijvoorbeeld van Marlies Dekkers, mocht dat meer je ding zijn.
Hoi allemaal, Ik vind jullie "grote cup" probleem best grappig hoor... Tot E vindt je echt nog massa's veel in zeer veel merken... Ik daarentegen heb en H en een omtrek 75... Begin dan maar eens te zoeken LOL slechts prima donna kan mij helpen hahahaha
Hey Celesta, hier ist een G op de moment. Maar da blijft hier precies maar groeien:p E is idd nog redelijk te vinden, als is het niet overal. Enige nadeel van die grotere cups, de kostprijs voor lingerie!!!! Groetjes
mja, E is ook nog probleem zenne! heb ook enkel prima donna, maar kzen eigenlijk op zoek naar goei winkel regio kempen... moeilijke zoektocht..