TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Claudia
12-8-2011
|
23-1-2011 18:10:21
Sommige dingen zijn inderdaad duur. Mijn kleed kwam rond de 1600 euro, schoenen 180 euro, onderrok 80 euro en stola 150 euro en tasje ook zoiets denk ik. Juwelen, lingerie en dingen voor mijn haar koop ik wel ergens anders.
|
|
Kendra
21-5-2011
|
23-1-2011 19:17:08
Hallo, Dat lijkt me wel heel duur allemaal. Mijn kleed kwam op net geen 1000 euro (met alle retouches en extra kraag), de onderrok kost 45 euro. Daarnaast een setje lingerie voor 130 euro, persoonlijk vind ik dat heel duur maarja mijn mama vond dat beter. Schoenen ga ik eerst zelf zoeken maar ik had al heel mooie gezien in de winkel voor 135 euro. Speldjes etc. heb ik daar wel niet gekocht of gezien. Juwelen verkochten ze daar ook maar ik ga die zelf laten maken door iemand. Groetjes, Kendra
|
|
davina
6-5-2011
|
23-1-2011 19:25:19
hey,
ik vind dit redelijk duur, ik heb mijn kleed 1900euro betaald met retouches bij, speldjes laat ik mijn kapper kopen dus die krijg ik aan inkoopprijs aan 5euro per stuk ofzo, de lingerie heb ik in een lingeriewinkel gekocht en betaal ik wel 150euro enkel voor het corset maar het is wel van marie jo dus goeie kwaliteit, mijn onderrok heb ik van mijn zus en zij heeft daar vorig jaar 50euro voor betaald, de juwelen koop ik gewoon waar ik iets moois vind, kheb bv mijn oorringetjes 25 euro betaald bij twice as nice en mijn halsketting komt ook van daar maar daar weet ik niet precies de prijs meer van, dus als je beetje uitkijkt kan je wel koopjes doen, mijn schoenen waren 125euro bij gabrielli in roeselare, het zijn pumps van rainbow dus dat is de gewone prijs
groetjes
|
|
Ellen
2-4-2011
|
23-1-2011 19:49:32
hier kost het kleed 699 euro, + extra 90 euro omdat ik struis ben
onderrok kost 109 euro, heb je nodig om toch de vetlaagjes meer weg te krijgen
(in mijn geval dan)
bh 69 euro
schoenen heb ik ergens anders gekocht, 33 euro
nu nog ketting kopen en een sjaaltje voor over men schouders te doen
en heb ook nog lintje nodig voor rond men nek, het is nu bustier, maar moet rond nek komen
tot hiertoe zit ik aan 1000 euro
|
|
joyce
30-4-2011
|
24-1-2011 10:31:17
hoi
Goed zoeken naar die accessoires :-) Daar kan je veel mee uitsparen! Ik heb mijn schoenen hier op het forum van iemand overgekocht, onderrok op een Nederlandse site besteld (ik betaal de helft van in de bruidswinkel voor hetzelfde merk!!), stola in tule via 2dehands.be...(betaalde ik 8 euro ipv 150 in de bruidswinkel!!).
Dus als je even zoekt, vind je makkelijk veel goedkopere alternatieven.
Lingerie is gewoon van Esprit. Juwelen van Claire's (parelketting die ik nadien toch nooit meer zal dragen).
groetjes
Joyce
|
|
joke
13-8-2011
|
24-1-2011 10:42:47
hoi joyce
bedankt
das misschien nog wel een idee van die schoenen, als iemand een maatje
38 te koop heeft let me know.
voor mn onderrok ist te laat die staat al op de bestelbon
lingerie en juwelen ga ik zo zoeken das makkelijk zelf te vinden
bedankt
groetjes joke
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|