Nu Online
Momenteel zijn er 435 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

jippie kleed voor kerkelijk huwelijk gevonden

23-1-2011 18:04:22
Hey meiden,

heb gisteren mijn trouwkleed gevonden, heerlijk hé dat
moment dat je weet jaaa dit is hét.
Wel super grappig hoe ze je allerlei andere dure spullen
proberen bij aan te smeren, ze staken mn haar op en die
enkele speldjes er in kwamen al op 100 euro, nog maar
over de lingerie prijzen te zwijgen.
Wat betalen jullie voor de trouwschoenen en kopen jullie
die allen in ne trouwwinkel?
Al die snufjes die er zouden moeten bijkomen volgens hun
heb ik voorlopig nog niet genomen dat was 500 euro erbij...
De kleine onderrok die ik erbij nodig had kwam op 100
is da ne normale prijs????
Ik heb een bustierkleed en wou zo ne band die rond de nek
loopt er rond dat was 70 euro voor 30 cm stof hehe heb het
nodig dus niets aan te doen ma zijn toch gekke prijzen of niet?
joke

joke
13-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 650

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik23-1-2011 18:10:21

Sommige dingen zijn inderdaad duur. Mijn kleed kwam rond de 1600 euro, schoenen 180 euro, onderrok 80 euro en stola 150 euro en tasje ook zoiets denk ik. Juwelen, lingerie en dingen voor mijn haar koop ik wel ergens anders.

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik23-1-2011 19:17:08

Hallo,

Dat lijkt me wel heel duur allemaal.
Mijn kleed kwam op net geen 1000 euro (met alle retouches en extra kraag), de onderrok kost 45 euro. Daarnaast een setje lingerie voor 130 euro, persoonlijk vind ik dat heel duur maarja mijn mama vond dat beter.
Schoenen ga ik eerst zelf zoeken maar ik had al heel mooie gezien in de winkel voor 135 euro.

Speldjes etc. heb ik daar wel niet gekocht of gezien. Juwelen verkochten ze daar ook maar ik ga die zelf laten maken door iemand.

Groetjes,
Kendra

davina
6-5-2011
 Meld misbruik23-1-2011 19:25:19

hey,
ik vind dit redelijk duur, ik heb mijn kleed 1900euro betaald met retouches bij, speldjes laat ik mijn kapper kopen dus die krijg ik aan inkoopprijs aan 5euro per stuk ofzo, de lingerie heb ik in een lingeriewinkel gekocht en betaal ik wel 150euro enkel voor het corset maar het is wel van marie jo dus goeie kwaliteit, mijn onderrok heb ik van mijn zus en zij heeft daar vorig jaar 50euro voor betaald, de juwelen koop ik gewoon waar ik iets moois vind, kheb bv mijn oorringetjes 25 euro betaald bij twice as nice en mijn halsketting komt ook van daar maar daar weet ik niet precies de prijs meer van, dus als je beetje uitkijkt kan je wel koopjes doen, mijn schoenen waren 125euro bij gabrielli in roeselare, het zijn pumps van rainbow dus dat is de gewone prijs

groetjes

Ellen
2-4-2011
 Meld misbruik23-1-2011 19:49:32

hier kost het kleed 699 euro, + extra 90 euro omdat ik struis ben
onderrok kost 109 euro, heb je nodig om toch de vetlaagjes meer weg te krijgen
(in mijn geval dan)
bh 69 euro
schoenen heb ik ergens anders gekocht, 33 euro
nu nog ketting kopen en een sjaaltje voor over men schouders te doen
en heb ook nog lintje nodig voor rond men nek, het is nu bustier, maar moet rond nek komen
tot hiertoe zit ik aan 1000 euro

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik24-1-2011 10:31:17

hoi

Goed zoeken naar die accessoires :-) Daar kan je veel mee uitsparen! Ik heb mijn schoenen hier op het forum van iemand overgekocht, onderrok op een Nederlandse site besteld (ik betaal de helft van in de bruidswinkel voor hetzelfde merk!!), stola in tule via 2dehands.be...(betaalde ik 8 euro ipv 150 in de bruidswinkel!!).
Dus als je even zoekt, vind je makkelijk veel goedkopere alternatieven.
Lingerie is gewoon van Esprit. Juwelen van Claire's (parelketting die ik nadien toch nooit meer zal dragen).

groetjes
Joyce

joke
13-8-2011
 Meld misbruik24-1-2011 10:42:47

hoi joyce

bedankt

das misschien nog wel een idee van die schoenen, als iemand een maatje
38 te koop heeft let me know.
voor mn onderrok ist te laat die staat al op de bestelbon
lingerie en juwelen ga ik zo zoeken das makkelijk zelf te vinden

bedankt

groetjes joke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info