Terug naar overzicht
Ik volg even mee want we hebben ook nog geen ceremoniemeester,zie dat je de week voor ons trouwt :-)
Hey Sylvie Wij hebben als ceremonie meester David Manhaeve van ceremonie Amez in Waregem. Voor de auto's hebben we het Cloosterhof in Tielt. Voorlopig zijn we er zeer tevreden over. Over het laatste dan want van de ceremoniemeester kunnen we nog niet spreken hé! Over Ceremonie Roger kan ik wel nog een woordje kwijt. Hij heeft de trouw gedaan van een vriendin van mij en da trok voor mij althans op ni veel. Ik ben dan ook wel zeer precies. Hij daagde op met een gat in zijn handschoen (not done) en bleef achterin de kerk zitten toen de bruid rechtstond voor het welkomstwoord. Ze had te trouwstoel mee naar voor onder haar trouwkleed! ONVOORSTELBAAR! Hopelijk helpen deze tips wat. Veel plezier. x
Hallo Annelore, Tof om jou via deze site te ontmoeten... Ik ben Sylvie (vriendin van Laurence tijdens het lager van Olsene :-) Ik wist niet dat jij ook gaat trouwen, alvast proficiat!!! Alvast bedankt voor de
Hallo Annelore, Tof om jou via deze site te ontmoeten... Ik ben Sylvie (vriendin van Laurence tijdens het lager in Olsene:-) Ik wist niet dat jij ook gaat trouwen, alvast proficiat!!! Alvast bedankt voor de nuttige tips... Ik ben onlangs eens gaan informeren bij Cloosterhof maar was er eigenlijk niet zo goed ontvange
Ik bedoel dat ik bij Cloosterhof niet zo goed ben ontvangen, ze had waarschijnlijk niet veel tijd... Maar beleefd zijn kost toch geen geld. Ze had misschien een slechte dag :-) Hoort de ceremoniemeester niet automatisch bij de wagens? Pfff... Ik moet nog veel informatie inwinnen, er staat nog veel leuk werk voor de boeg... Alvast heel veel succes met jullie voorbereidingen!!!!
Hallo Inge, Onze datum was inderdaad eerst voor in september 2011 voorzien, maar de zalen waren reeds allemaal bezet!!! Daarom zijn we genoodzaakt om te wachten tot in 2012... Maar ik ben graag wat voorzien in alle regelingen, dat vermindert de stress wat :-)
@Sylvie ach zo is idd ambetant dan ma heb je nu wat langer tijd hé,wij hebben eerst en vooral voor de zaal en dan de rest :-) en we hebben geluk de Cofar had nog een zaal vrij in september :-D @Hannelore dank voor de tip gooi ik meteen dat foldertje van hem weg had dit langs de kanten gelegd,maar idd je betaalt de man wel om te helpen met je trouwkleed en die dingen en als hij blijft zitten en met een gat in de handschoen toekomt nee merci dan