Terug naar overzicht
couture ann in aalst
Net over de grens met Nederland in Terneuzen, Lucky Day.Ik heb daar mijn trouwkleed gevonden en was daar heel tevreden (je hebt daar kleedjes vanaf 700 euro)
het mijne bij couture ann was ook 699 euro
dag vanessa ik heb je gemaild gehad met fotos ik ben van oost vlaanderen .
Bruidsboetiek Caro in Geraardsbergen. Mijn kleedje kom van daar en het kost 600euro. Het hangt ervan af wat je zoekt, ze hebben daar goedkopen en dure kleedjes!
Jetty in melsele. xx
anne sophie smartshopping in Sint Martens Latemoutletstore
couture ann heb daar 799 betaald als je in brussel wilt gaan: Brussels ceremony in de adolph max laan zeer vriendelijk en geduldig, heb daar een suitekleed gekocht voor een andere trouw en heb maar 200 eur betaald!
Hallo Ik verkoop mijn kleed en ben van oost vlaanderen hier is een link voor meer info http://nl.kapaza.be/vi/53935526.htm?ca=2_s Groetjes
Een tip: Kaat Tilley heeft een nieuw salon geopend in Antwerpen: Belle Boudoir.Hier wordt er heel persoonlijk gewerkt. Samen met jou wordt er gekeken wat je wensen zijn. Je vertrekt van een aantal basismodellen waarop er vele variaties mogelijk zijn. Je hebt zelfs inspraak in de keuze van de stoffen.De bedoeling is om uiteindelijk samen de jurk van je dromen te creëren. Doordat ze op afspraak werken, maken ze echt tijd vrij voor u.Ze hebben mij daar echt verder geholpen. Regelmatig hebben zij opendeur namiddagen. De moeite waard!!Kijk ook even op hun facebookpagina: salon de rencontre Belle Boudoir groetjes