Nu Online
Momenteel zijn er 315 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 12 dagen - Spanning

24-1-2011 8:15:36
Bruidjes to be ...
Bij mij tikt te klok zeer snel verder, met nog 12 dagjes op de teller is het bijna onze dag.
Overmorgen mag ik reeds mijn bruidsjurk gaan halen, dat wordt alvast een zeer spannend moment.

Voor de rest heb ik gisteren de tafelschikking gedaan, naamkaartjes geschreven, ...
Ik denk dat ik er bijna ben.
Ik zoek alleen nog een wit fleece dekentje...
Draagt jullie man een corsage ? Draagt hij dit de hele dag, ook tijdens het avondfeest ?
En wat ik met mijn haar wil doen... dat is nog een groot mysterie ...

Rieke
5-2-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 463

frida
6-2-2010
 Meld misbruik24-1-2011 8:25:18

hey,

Jou grote dag is er bijna ik denk dat je wit fleece dekentje bij ikea kan kopen of misschien in een baby zaak.
Mijn man heeft wel heel de tijd zijn corsage aan gehad..

Weet je nog niet wat je met je haar gaat doen???

Geniet van je laatste week en daarna ben je mevrouw...

joke
13-8-2011
 Meld misbruik24-1-2011 9:18:18

beetje nieuwsgierig, waarvoor dient het dekentje
ik denk dat je er ook bij blokker pf casa kan vinden
leuk seg je grote dag zo dicht bij geniet er maar van

groetjes

Rieke
5-2-2011
 Meld misbruik24-1-2011 9:32:49

Wel mijn trouwkleed is met blote schouders, ik heb wel een bolero erbij maar die is natuurlijk met korte mouwen.
Aangezien ik op 5 februari trouw kan het straks evengoed vriezen... Ik zou toch af en toe het fleece dekentje kunnen gebruiken (vb. in de wagen, bij de fotoshoot, ...)
Ik zou niet graag een longontsteking hebben erna :-)
Ik dacht eraan om een stola te kopen van bont, maar die waren zo duur, stel dat je dat dan niet gebruikt...

Mijn haar heb ik al op 5 verschillende manieren gehad...
Ik denk dat ik me ga laten meeslepen met waar ik die dag zin in heb... Ik moet al om 6u30 naar de kapper HELP

frida
6-2-2010
 Meld misbruik24-1-2011 16:10:27

he Rieke, nu gezien in de folder van Wibra...

Yicke
26-2-2011
 Meld misbruik24-1-2011 18:27:12

Inderdaad bij Ikea.

En soms hebben ze bij Blokker ook sjaals en zo in alle kleuren voor weinig geld.

Ik trouw eind februari en heb witte Uggs besteld. Ja, ik verwacht sneeuw en vorst ;-)

Dus ik begrijp redelijk goed waarom je je fleecedekentje zoekt!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...