Terug naar overzicht
hey, Jou grote dag is er bijna ik denk dat je wit fleece dekentje bij ikea kan kopen of misschien in een baby zaak. Mijn man heeft wel heel de tijd zijn corsage aan gehad.. Weet je nog niet wat je met je haar gaat doen??? Geniet van je laatste week en daarna ben je mevrouw...
beetje nieuwsgierig, waarvoor dient het dekentje ik denk dat je er ook bij blokker pf casa kan vinden leuk seg je grote dag zo dicht bij geniet er maar van groetjes
Wel mijn trouwkleed is met blote schouders, ik heb wel een bolero erbij maar die is natuurlijk met korte mouwen.Aangezien ik op 5 februari trouw kan het straks evengoed vriezen... Ik zou toch af en toe het fleece dekentje kunnen gebruiken (vb. in de wagen, bij de fotoshoot, ...)Ik zou niet graag een longontsteking hebben erna :-)Ik dacht eraan om een stola te kopen van bont, maar die waren zo duur, stel dat je dat dan niet gebruikt... Mijn haar heb ik al op 5 verschillende manieren gehad...Ik denk dat ik me ga laten meeslepen met waar ik die dag zin in heb... Ik moet al om 6u30 naar de kapper HELP
he Rieke, nu gezien in de folder van Wibra...
Inderdaad bij Ikea. En soms hebben ze bij Blokker ook sjaals en zo in alle kleuren voor weinig geld. Ik trouw eind februari en heb witte Uggs besteld. Ja, ik verwacht sneeuw en vorst ;-) Dus ik begrijp redelijk goed waarom je je fleecedekentje zoekt!