Terug naar overzicht
Wij zijn die zaal ook gaan bezoeken tijdens onze zalenronde. Ze is tot het laatste moment in de running gebleven, maar door plaatstekort voor ons aantal genodigden hebben we moeten afhaken... Ze lieten bij ons een positieve indruk na én we hebben over het eten in deze zaal nog nergens negatieve kritiek gehoord: goede verhouding prijs / kwaliteit. Ik denk ook dat je daar van die events hebt, waar je hun keuken s kan proeven... Persoonlijk vonden wij de inkomhal + receptiezaaltjes (in geval van slecht weer) iets minder. Maar de rest leek ons wel leuk. Succes!
Ik ben er al eens geweest en het was in orde! Ik had er graag mijn feest gegeven, maar ze waren reeds bezet.Wij hebben nu gekozen voor het kursaal in oostende, een heel andere locatie... Binnen 12dagen zal ik weten of het perfect was :-)
Wij hebben Salons Denotter ook bezocht, maar waren niet erg onder de indruk. Of het daar goed is of niet, daar kan ik je niet bij helpen. Ik vond de zaal niet verkeerd voor gewone feestjes, maar niet voor een huwelijksfeest. Succes!
Wij zijn daar ook langs geweest. Eerste indruk was goed. Wij wilden in beperkte groep (50 pers) eten en daarna nog 50 pers laten bijkomen voor dessertbuffet. Dit alles was geen probleem op het moment zelf. Een week later kreeg ik een mail: als jullie niet met minstens 80 aan tafel schuiven komt er 500 euro zaalhuur bij... Op zich begrijp ik dit ergens wel, maar vond de manier van communicatie alles behalve...
Wij zijn daar naar een huwelijksfeest van een vriend geweest en dit was tot in de puntjes verzorgd. Zeer lekker van eten en goede bediening. Wij zelf zijn ook op zoek naar een feestzaal en salons denotter staat bovenaan op het lijstje voor 2012. Deze mensen hebben ons daar zeer goed ontvangen en waren bereid om ons met alles te helpen (dj, drukwerk,...). De menukeuzes (all-in) zijn prijs kwaliteit zeer goed!!!
en is het dan salons denotter geworden wij zijn er nog over aant twijfelen kvind het zo jammer dat je het eten niet kunt proeven