Terug naar overzicht
Ga zeker eens kijken bij Youniek Bruidsmode in Turnhout. Daar kan je de kleur en model zelf kiezen. Succes bij je zoektocht Groeten Nathalie
Hey, Je kan zowat bij elke bruidswinkel ook terecht voor suitekledij in een hele hoop kleurtjes enzo. oa: Bruidshuis in Merksem Bruidsparadijs in Merksem Jagré in Antwerpen (Quellinstraat) La Tiara in Antwerpen (Minderbroedersrui) Le Chapeau in Antwerpen Bij Inno op de Meir verkopen ze ook het merk Coast. Die hebben ook cocktailjurken enzo. Ik had ook niks traditioneels wit. Ik had een zwarte rok met turquoise top. Heb bij mijn top een afneembare halter laten maken zodat ik die achteraf nog kan aandoen op een geklede broek ofzo. (Mijn kleed kwam van Bruidsparadijs in Merksem, het merk was Talyna Lynn) Groetjes, ilse
La tiara heeft wel niet echt kleurige bruidsjurken... Dat zou ik dan overslaan als ik jou was, is allemaal vrij wit :) Wel hélemaal mijn stijl!
Bij Linea ook veel kleurtjes in de collectie!
Jagré idd ook heeeel veel suitekledij, en supervriendelijke verkoopsters. succes bij je zoektocht!
Ingrid,Een tip: Kaat Tilley heeft een nieuw salon geopend in Antwerpen: Belle Boudoir.Hier wordt er heel persoonlijk gewerkt. Samen met jou wordt er gekeken wat je wensen zijn. Je vertrekt van een aantal basismodellen waarop er vele variaties mogelijk zijn. Je hebt zelfs inspraak in de keuze van de stoffen.De bedoeling is om uiteindelijk samen de jurk van je dromen te creëren. Doordat ze op afspraak werken, maken ze echt tijd vrij voor u.Ze hebben mij daar echt verder geholpen. Regelmatig hebben zij opendeur namiddagen. De moeite waard!!Kijk ook even op hun facebookpagina: salon de rencontre Belle Boudoir
Hallo Ingrid,We zitten niet in Antwerpen maar we hebben ontzettende veel leuke jurken met een kleurtje in huis. Bij ons kun je meteen zien wat bij je past aangezien we ook alles op voorraad hebben. Nog een pluspuntje, de jurken zijn echt voordelig! ver-KOOP je trouwjurk daar vind je het.