Terug naar overzicht
Wij :-) Gedaan: Kerk Gemeentehuis Feestzaal Traiteur DJ Fotograaf Trouwkleed en schoenen Kapster/Make-up en nagels Kostuum partner en afspraak bij kapper En vooral inspiratie opgedaan...
hoi daphne fijn dat je dan ook trouwt, heb er nog nie veel gezien met onze datum ja kerk is ook vastgelegd en kapper ja das een vriendin dus das eigelijk ook ok, heb meer in orde dan ik dacht haha groetjes
Hallo, wij ook de 13de!!!!! dat hebben wij al - feestzaal- fotograaf- videograaf- ringen (moeten wel nog geleverd worden)- dj- kerk- gemeente-vervoer (al een groot deel)- kapper- kleed- koorDat is het zo wat wel al bezig met het misboekje en aan het kijken voor schoenen en uitnodigingen!nu zal het wel snel gaan hé!!! Groetjes x x x
hey lien, ja ja de datum nadert hé de kaap van 200 dagen is bereikt hihi en ik zal nog vlugger aan het wettelijk gedeelte zitten 18 maart is daar voor ik het ga beseffen jij bent al vlijtig geweest amai ik loop ver achter heb ik zo de indruk groetjes
Ikke één dagje eerder! Hetgeen wij al gedaan hebben: - gemeentehuis - kerk - kleed, schoenen, juwelen - vervoer - fotograaf - videograaf - muziek voor in de kerk - kapper en visagiste - zaal - iemand voor bruidstaart - bedankjes - dj En er moet nog veel gebeuren :)
amai jullie staan echt ver voor heb ik zo het gevoel nu ja bedankjes doen wij niet, bruidstaart zit bij onze traiteur inbegrepen maar toch ik dacht da ik goe bezig was .... niet dus zal er nog es tegen aan moeten gaan
Wij trouwen ook op 13 augustus 2011 :-) Dit ligt al vast bij ons: - zaal - DJ - kerk - gemeentehuis - fotograaf - kleed is gekozen - getuigen en bruidskindjes gevraagd - aan de uitnodiging wordt gewerkt We hebben ook al veel inspiratie opgezocht en leuke teksten en liedjes gekozen.
behalve die uitnodigingen zit ik op hetzelfde schema héhé gelukkig ben wel blij da mijn misboekje af is dat vond ik een heel werk uitnodigingen voor wettelijk huwelijk heb ik net af dus die kunnen nu gedrukt en verstuurd en dan kan ik beginnen voor de volgende te maken voor de kerk
Wij trouwen ook op 13/08/2011. Inderdaad, de datum komt niet zoveel voor, tzal die 13de zijn zeker Wij hebben al gedaan: -wet -kerk -zaal -dj -fotograaf -kleed + schoenen -vervoer -huwelijksreis -ringen -make-up Ik vermoed dat de uitnodigingen en dergelijke kiezen nu het volgende wordt bij ons.
Nochtans bij ons staan er heel wat huwelijken op die dag, ik was bijna te laat en wij trouwen daarom ook als eerste om 10u. Redelijk vroeg...
leuk om toch wat datumgenootjes te horen hier het komt allemaal spannend dichtbij he dames ik wens jullie allemaal de mooiste dag van jullie leven op 13 augustus 2011 en bedankt voor jullie reacties groetjes joke