Terug naar overzicht
hoi Kelly mij hebben ze altijd verteld ivm een huwelijk altijd en overal eerst de bruid vernoemen, ik heb er me aan gehouden das de laatste dag da je die eer krijgt hé hihi erna zijn we mevrouw ... de vrouw van meneer groetjes
Normaal zet je op alles de vrouw als eerste vóór het huwelijk. Daarna is het de volgorde man - vrouw
hoi Kelly Inderdaad zoals Joke zegt, eerst de naam van de bruid :-) groetjes Joyce
tja dat is ons "voorrecht" eerst de naam vaan de bruid..
Hey, Ik heb mij hier niks van aangetrokken en wij hebben eerst mijn man zijn naam gezet op de uitnodiging. Groetjes, ilse
Merci allemaal.Is dat dan voor de trouwbelofte hetzelfde in mis? Eerst vrouw en dan man? Want nu staat dat anders bij mij denk ik...
Hey Kelly, ja hoor, ladies first ! Maar trek je dat van je misboekje maar niet aan. Laat meneer pastoor maar doen, die is dat al jaren gewend !
Inderdaad, eerst de vrouw... maar door de vormgeving van onze uitnodiging zullen wij het toch omdraaien. Mijn naam is nogal lang ten opzichte van die van hem en die volgorde komt echt niet uit op onze uitnodiging. Maar niet getreurd, we vragen die eerste positie dan wel eens in iets anders aan ;-). Wie weet waarvoor het nog van pas kan komen, haha!
Normaal gezien moet je idd de bruid overal eerst zetten, maar wij doen dit niet. Ik vind het leuker als mijn verloofde overal eerst staat. Ik denk dat ik nog wat van de ouderwetse principes heb met 'de man aan het hoofd van de familie' ;). Ik zou gewoon doen waar jullie je het best bij voelen.
Idd.. normaal gezien eerst de naam van de bruid. Maar wij hebben eerst de naam van de bruidegom gezet, de mensen waar we onze uitnodigingen gekocht hebben keken raar op! Maar dit trek ik me niet echt aan.. uiteindelijk doe je nog altijd wat jezelf wil hé!!