Nu Online
Momenteel zijn er 636 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

iemand trouwschoenen mt 38 te koop?

24-1-2011 10:48:24
iemand trouwschoenen mt 38 te koop?
Omgeving hasselt, lummen, diest, houthalen ...
let me know is toch maar voor ene dag te dragen

groetjes

joke
13-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 454

Inge
17-9-2011
 Meld misbruik24-1-2011 15:31:53

@Joke,vind ook dat sommige trouwschoenen veel geld kosten voor 1 keer te dragen,daarom heb ik overlaatst eens in een gewone schoenwinkel rondgeneust en ik vond in sommige winkels toch wel mooie schoenen die je ook onder een trouwkleed kan dragen,zo had ik er in mijn handen die ik wel vond passen bij mijn jurk rond de 50euro klinkt me beter dan 169euro en dergelijke prijzen.
Heb ze wel nog niet gekocht wil eens zien wat schoonzusje er van vind omdat ze mee mijn trouwkleed is gaan kiezen :-)

joke
13-8-2011
 Meld misbruik24-1-2011 15:38:54

bedankt voor de tip inge
ga ook eens een kijkje nemen in gewone winkels dan

funfoto

Meld misbruik24-1-2011 17:54:29

joke
13-8-2011
 Meld misbruik24-1-2011 21:25:38

das ieder zijn ding he, en schoenen die 20 jaar in de kast staan
of da een waardevol souvenir is daar valt over te discusieren
lingerie of schoenen is een groot verschil en daarbij ik vroeg
hier hulp geen commentaar sorry hoor

Inge
17-9-2011
 Meld misbruik25-1-2011 23:36:11

@Funfoto,is zoals Joke zegt ze vraagt hier hulp geen commentaar en dat ik geen dure schoenen hoef voor onder mijn trouwkleed is mijn zaak,kan je ook zeggen tegen mensen die hun trouwkleed verkopen is toch ook een mooi souvenier.
En zoals ik zei ik vind die schoenen die ik in mijn hand had niet minderwaardig dan de schoenen die ik in mijn handen had op de trouwbeurs

joke
13-8-2011
 Meld misbruik26-1-2011 7:52:02

bedankt inge

blij dat er mensen mijn mening delen, ik ga gewoon verder met mn zoektocht
naar goedkopere schoenen die ik toch maar 1 keer draag.
Jammer dat er altijd mensen negatief moeten kunnen zijn.

groetjes joke

Karine
25-6-2011
 Meld misbruik6-2-2011 13:23:38

hey joke,

ik ga ook op zoek naar schoenen id schoenenwinkel en ik wil er ook gaan 150 EUR aan uitgeven...
Trouwens, mijn schoenen zitten waarschijnlijk ook nog het grootste deel onder mijn kleed, dus dan vind ik het zeker veel geld!! En lingerie en schoenen, dat vind ik toch ook een verschil hoor!

joke
13-8-2011
 Meld misbruik7-2-2011 8:41:27

bedankt karine

dat vind ik dus ook, met ons lang kleed zie je amper iets van die schoenen,
fijn dat je me begrijpt

grtjs joke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...