Nu Online
Momenteel zijn er 581 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De Ville in Turnhout

24-1-2011 11:44:19
Beste Medebruidjes,

Mijn verloofde gaat één van de volgende weken eens langs gaan bij De Ville in Turnhout. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik zou graag contact met hen opnemen ivm het juist afstemmen van zijn kostuum, hemd en das op mijn kleedje? Kan dat?

Alle tips zijn welkom

Groetjes Nathalie

Nathalie
10-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 725

Griet
1-7-2011
 Meld misbruik24-1-2011 19:19:51

Beste,

Mijn vriend heeft daar zaterdag zijn kostuum gekozen. Ik had er eerst naar gebeld om te informeren en de nieuwe collectie was al helemaal binnen en het was er al heel druk. Ze vroegen wel om een stukje stof van je kleed mee te geven. Mijn vriend was erg tevreden van de service.
Groetjes

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik31-1-2011 19:49:37

In welke prijsklasse vallen kostuums daar ongeveer?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info