Terug naar overzicht
oei dat is verschrikkelend.. Kijk eens uit naar parochiezaal bij u in de buurt...
vind het heel erg voor je ik ben niet uit de buurt dus kan je niet aan een zaal helpen maar ik hoop dat je een oplossing vind en alsnog een beetje van je dag kan genieten veel sterkte
K'vind het erg voor je!! Zou je het niet kunnen doen in het stadhuis? Eventueel de zalen 138 in Harelbeke ?
zalen 138? wat is dat juist hoe moet je dat contacteren? Wat kun je daar doen? Alvast bedankt Aurelie
http://www.zalen138b.be/ Hier vind je alles! Hopelijk past het binnen jullie budget!
Heb juist gekeken en het is prachtig. Hadden we dat verschrikkelijk nieuws niet moeten krijgen ging dit zeker een optie zijn maar jammer genoeg zou de huur van de zaal al heel ons overgebleven budget opslorpen. Ik ben echt ten einde raad. Wij hebben onze gastenlijst ingekort van 150 met menu naar40 hapjes en drank en nog vinden we niets ons budget is erg klein.
Ik moet zeggen dat dit één van de goedkoopste was die ik in gedachten had ... Kan momenteel echt op niets anders komen. Moest dit wel het geval zijn, laat ik het u direct weten. Zou het niet mogelijk zijn om bv. t' waaihof af te huren voor enkel een receptie ?
Mss eens informeren bij De kleine prins in Wervik, dat is ook niet zo ver van Kortrijk. Daar moet je de feestzaal "huren" voor 400 euro, maar dan kan je alles regelen naar je budget. Je kan drank bij hen afnemen (aan aankoopprijs!), maar je kan gerust ook schuimwijn, fruitsap of aperitief meenemen van thuis en laten opdienen door kennisen en/of familie. Als je meer info wil, mag je me gerust mailen op nosferatugirl@hotmail.com. Ik wens je alvast heel veel sterkte en hopelijk vind je een oplossing en kun je toch een beetje van je dag genieten.
Beste, (heb hier nogmaals mijn mailtje gepost) Alvast mijn oprechte deelneming... Ik begrijp dat je jou trouw hebt afgezegd omdat je nu in dit verdriet zit, maar zelf zou ik mijn trouwfeest niet afzeggen dit als er zoals bij u nog bijna twee a drie weken na het overlijden volgen vooraleer het feest plaats vind. Bij ons in de familie zijn er op korte tijd drie overlijdens geweest, op de koffietafel zelf is de sfeer ook niet alleen maar meer verdriet....Mijn tante wou ook haar grote verjaardagsfuif (is natuurlijk wel geen trouw) afblazen na het overlijden van oma (haar moeder) maar is nu drie weken later blij dat er nog eens leuke momenten samen kunnen gedeeld worden. Hoe moeilijk het verdriet ook is, plaats voor geluk moet naar mijn gevoel daarom niet wijken. Verder weet ik niet echt iets zijn regio Kortrijk. Nog veel sterkte!! Groetjes Ellen
Mss even verduidelijken Laely wat je zoekt op die korte periode; wil je graag een feestzaal waar je enkel je receptie kunt doen, of mag het bvb. ook een zaaltje zijn dat je zelf aankleedt en de catering en drank zelf doet? Het zal gemakkelijker zijn om te helpen zoeken naar een oplossing, als we weten wat je werkelijk zou willen. Succes alvast!
We nemen beiden in ons gedachten zolang we maar iets vinden. Alvast bedankt
Dit is wel heel erg, mijn deelneming!Al eens gekeken naar de polyvalente zaal in Kuurne? Als ik me niet vergis is dat naast de renbaan, ook parking genoeg etc.Sowieso zal het goedkoper zijn om een zaaltje te huren en daar zelf een brouwer te bestellen, dan kan je kennissen vragen om bv. met drank rond te gaan. Een traiteur voor een receptie vraagt rond de 7euro per persoon zonder drank.
Misschien moet je eens te rade gaan bij 'Café Russe'; dat is een zaaltje - restaurant aan Pius X in Kortrijk. Anders eens googelen. Hebben een zeer tof interieur, is een zaak van een koppel en ik ben er zeker van dat zij op korte tijd iets speciaals kunnen maken voor jou. Je hebt er ook een soort binnenkoertje. Zaal zal je niet moeten huren denk ik, gewoon wat je verdoet aan drank en hapjes enz. En moest de sfeer er toch wat inkomen, dan zijn er binnen een installatie en discolichten. De baas begint later op de avond wat muziek te draaien. Wij zijn er zaterdag nog gaan eten en was super!! Veel succes!
Hallo ,mijn innige deelneming in jullie verdriet bij het overlijden, Hopelijk word dit toch nog een fijne dag. Ook ik heb nog op 30 oktober een zus van 44j verloren en ook ons feest was reeds gepland maar gaat ook door Ik denk niet dat mijn zus dit zou gewild hebben dat we alles aflassen, en zodoende hebben we nog iets leuk te beleven, moet niet altyd verdriet zijn.Wij laten aan het stadhuis witte balonnen op ter nagedachtenis voor mijn zus. Groeten Miranda
mijn oprechte deelneming alvast,mss is het hier bij velen niet echt opgekomen ,waarom jullie je trouwfeest zo beperkt willen houden;wat afleid van je geschreven tekst is dat het financieel even tegen zit en dat het helemaal niks te maken heeft met wel of niet feesten,want mocht je de middelen nog hebben zou je nt opteren voor zo in te binden denk ik danalvast veel succes en hou de moed erin x