TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
ellen
14-4-2012
|
24-1-2011 12:53:41
Beste, Alvast mijn oprechte deelneming... Ik begrijp dat je jou trouw hebt afgezegd omdat je nu in dit verdriet zit, maar zelf zou ik mijn trouwfeest niet afzeggen dit als er zoals bij u nog bijna twee a drie weken na het overlijden volgen vooraleer het feest plaats vind. Bij ons in de familie zijn er op korte tijd drie overlijdens geweest, op de koffietafel zelf is de sfeer ook niet alleen maar meer verdriet.... Mijn tante wou ook haar grote verjaardagsfuif (is natuurlijk wel geen trouw) afblazen van het overlijden van oma (haar moeder) maar is nu drie weken later blij dat er nog eens leuke momenten samen kunnen gedeeld worden. Hoe moeilijk het verdriet ook is, plaats voor geluk moet naar mijn gevoel daarom niet wijken. Verder weet ik niet echt iets zijn regio Kortrijk. Nog veel sterkte!! Groetjes Ellen
|
|
heidi
|
24-1-2011 18:39:29
ik zou eerlijk gezegd ook mijn trouw niet afzeggen hiervoor, wij zijn in Mei 2009 getrouwd (normaal ging dit 2010 zijn), wij hadden onze trouw vervroegd omdat mijn man zijn peter achteruit ging, hij is ook door deze mensen grootgebracht, we kregen dan ook nog te horen dat zijn meter ernstig ziek was... nu 1maand voor onze trouw is zijn peter dan toch nog overleden, zijn meter was toen al te ziek om op onze trouw aanwezig te zijn, zij is 1maand na ons huwelijk overleden, ze zouden beiden ook niet gewild hebben dat we deze dag zouden afgelast hebben voor hen
Het leven gaat voort...
|
|
vanessa
2-7-2011
|
24-1-2011 19:51:17
Niet gemakkelijk he om je voor te bereiden op een trouw als je niet iemand dierbaar verloren bent. Toen ik net wist dat ik zwanger was van ons eerste kindje is mijn grootvader heel ziek geworden (hartaanval, intensieve, ziekenhuisbacterie,...) Toen ik 5 maand zwanger was is hij gestorven. Ik heb het daar heel moeilijk mee gehad. Een maand later kregen we te horen dat mijn grootmoeder terminale kanker had. Ze wilde zo graag haar eerste achterkleinkind zien, maar een week voor hij geboren werd is ook mijn grootmoeder gestorven. 3 dagen voor ons zoontje geboren werd, hebben we haar begraven. Ik voelde mij in het begin ook schuldig omdat ik zo gelukkig was de dagen na de geboorte en ik vond dat ik eigenlijk moest rouwen, maar achteraf gezien heeft de geboorte van ons zoontje het aanvaarden van het verlies van mijn grootouders voor mij en de familie gemakkelijker gemaakt.
Misschien niet helemaal vergelijkbaar, maar ik probeer alleen maar te zeggen dat een positieve noot misschien wel goed kan zijn voor jullie en de rest van de familie.
Misschien ga je er wel heel veel spijt van hebben dat je je droomhuwelijk niet hebt gehad en dan blijf je aan die periode ook altijd een slecht gevoel overhouden.
Jullie moeten doen wat jullie het beste vinden he
In elk geval veel sterkte!
|
|
jeff
27-8-2011
|
24-1-2011 20:49:14
Hallo, Ik zou mijn huwelijk niet afzeggen, hoe moeilijk het ook is!
De overledenen zouden het ook zo willen, je gelukkig zien..
Ik zou die dag een minuutje stilte houden,als aandenken.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|