Nu Online
Momenteel zijn er 347 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Receptie

24-1-2011 16:22:37
Hallo mede-bruidjes,

Wij wouden graag na de trouw voor de gemeente een kleine receptie doen bij mijn ouders thuis. (we doen geen kerkelijk huwelijk) We trouwen om 12.30 uur voor de wet, het gemeentehuis is op nog geen 10min. rijden van mijn ouders thuis en de receptie voor het avondfeest begint waarschijnlijk om 17.30 uur.
Daarom leek het ons leuk om een kleine receptie te houden bij mijn ouders na de wettelijke trouw. Maar doe je dit alleen voor de suite? Of nodig je de hele familie uit, of iedereen die naar het gemeentehuis komt? Iedereen die naar het gemeentehuis komt lijkt me sowieso niet haalbaar, veel te veel mensen + dan gaat de dag veel te druk zijn denk ik.
Wie van jullie heeft iets gelijkaardigs gedaan, hoe hebben jullie dit in mekaar gestoken? Hebben jullie iets kleins voorzien om te eten? (iets zoals belegde broodjes)
En als je zo'n receptie doet, vermeld je dit dan mee op de uitnodiging?

Nog een andere vraag, vermelden jullie het adres van het gemeentehuis op de uitnodiging?

Jana
17-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 380

Evelien
9-7-2011
 Meld misbruik24-1-2011 16:51:53

zelfde situatie hier!
Wij trouwen om 12u voor het stadhuis en dan erna nodigen we de suite gewoon uit bij ons thuis voor iets te eten. We laten wss iets komen van een traiteur of maken zelf broodjes ofzo... Weet ik nog niet :)
Maar dus niet de hele familie omdat het dan gewoon te druk wordt! De suite is mijn gezin, mijn verloofde zijn gezin en dan de getuigen met partner. Die mensen kennen elkaar al niet echt dus is het gezelliger als zij elkaar op hun gemak kunnen leren kennen.

De kerkelijke trouw is de volgende dag.

Wij zetten dus ook niets op de uitnodiging van het wettelijke huwelijk omdat we dat klein willen houden.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...