Terug naar overzicht
Wij eten tussen de wet en de kerk gewoon met de suite broodjes bij mijn ouders. Een vriendin gaat voor alles zorgen en ook dat de afwas in de afwasmachine gezet wordt. Voor de hele familie zou bij ons veel te veel zijn (tot tegen de 50mensen).
Wij doen het net zoals Kendra :-)
Hey Jana, ik kom hier ook eens goeiendag zeggen ik zou voor de suite toch in elk geval iets van broodjes voorzien anders zijn die verhongerd jullie zullen vermoedelijk niet zoveel tijd hebben om bij de gasten te zijn dan want jullie hebben waarschijnlijk ook nog een fotosessie gepland voor de eigenlijke receptie? Als je dat wil kan je misschien een afzonderlijk kaartje bij de uitnodigingen steken omdat iedereen die naar het gemeentehuis komt waarschijnlijk te veel is om bij jouw ouders uit te nodigen. Wij doen ook een broodjeslunch met de suite, ik ga dat niet afzonderlijk vermelden .... denk dat het vanzelfsprekend is dat de naaste familie iets te eten krijgt smiddags, alleen de mensen die op de lunch gevraagd worden maar geen echte familie zijn krijgen een afzonderlijk kaartje bij de uitnodigingen. (ik heb dan 2 soorten kaartjes, een kaartje voor het avondfeest en een kaartje voor de lunch) groetjes Veerle
hey Veerle Ja, broodjes lijkt me wel een goed idee. En we gaan het enkel bij de suite houden die naar mijn ouders komt, anders wordt het echt te druk.