Terug naar overzicht
Hallo, Wat een verhaal! Ik vind wel dat je 100% gelijk hebt hoor. Het is niet omdat wij van de "jongere" generatie zijn dat ze ons niet met respect moeten behandelen. Hadden ze het vriendelijk gezegd had je misschien nog eens een nieuwe afspraak kunnen maken ofzo. Ik zou er zeker niet teruggaan voor een kleedje. Mijn kleedje en dat van mijn mama komt van Mia Monta. Daar zijn ze wel vriendelijke hoor. Wij zijn er zelfs zonder afspraak aangekomen en toch vriendelijk geholpen! Veel succes Groetjes Annelies
Mijn eerste afspraak was ook bij Couture Rachel, maar ook hier geen kleedje gekocht. Ik had mijn nicht mee en we hadden nog geen kleed gekozen of de verkoopster kwam al met juwelen en dergelijke langs... Erg opdringerig! Mijn kleedje kwam uiteindelijk van Het Bruidshuis in Merksem.
Amai, dat is wel vervelend... Ik zou er ook niet terug gaan!!!Je vindt vast wel ergens anders wat je zoekt ;)En als zij geen 3 jurken willen verkopen, moeten zij dat weten haha! Het kost allemaal genoeg dus mogen ze ook wel vriendelijk zijn...
amai wat een service,chapeau voor de dames die toch nog wouden aanpassen,ik zou zelf ook al gauw de deur uitgelopen zijn
Wat een 'service' ...Ik zou het ook snel afgetrapt zijn :)
Je hebt groot gelijk, tenslotte koop je suitekleding ook niet alle dagen en kunnen ze tenminste vriendelijk blijven, laat je iets weten hoe het zaterdag bij Mia Monta verlopen is? Zou hier ook graag een kijkje geen nemen voor mijn trouwjurk.
Wat een negatieve reacties toch. Wijzelf zijn hier ons trouwkleed ook gaan kopen en geen slecht woord over deze zaak. Steeds vriendelijk geholpen en super service! Het is toch niet meer dan normaal dat wanneer je een afspraak maakt, dat ze steeds een uur of 2 uitrekenen per persoon/koppel. Als men een afspraak maakt voor een trouwkleed moet men zeker niet met 3 of meerdere personen langskomen. als men dan ineens met 5 personen binnenvalt is het niet meer dan normaal dat deze niet allemaal kunnen geholpen worden op 2 uurtjes tijd ! Dus niet te snel oordelen!!!!!!
De afspraak was wel niet voor een trouwkleed, maar voor suitekleren. En ik versta ook wel dat het niet zo eenvoudig is wnn er plotseling meer personen zijn dan verwacht. Maar mijn probleem was vooral de manier waarop dit tgn ons gezegd werd. Dit kon op een vriendelijke manier en eenmalig gebeuren en dat was niet het geval.
mss werkt Michael wel bij couture rachel...
Ik begrijp die negatieve reacties toch niet. Zoals ik het begrijp schrijft ze de winkel en vooral het personeel af tot op de grond. Ik ben al een aantal keer in deze winkel geweest en de service was er fantastich. Twee van mijn vriendinnen hebben hun trouwkleed en accesoires daar gekocht. Ze waren er enorm tevreden en vonden dat ze op een goede manier geholpen werden. Kregen tips voor aangepast ondergoed. Ook 22 januari ben ik met een vriendin in de winkel geweest. Ze had een afspraak gemaakt en werd onmiddelijk geholpen. Die dag was er wel veel volk. Er stonden ook een aantal mensen in de winkel die eigenlijk heel brutaal reageerden tegen een verkoopster. Dit vond ik echt niet kunnen. Als je ziet dat er maar twee verkoopsters zijn en er staat meer dan 11 man in de winkel, dan kan je niet verwachten dat ze iedereen tegelijk helpen. Ik vind het niet meer dan logisch dat de mensen die een afspraak hebben dan voorgaan. Maar anderzijds vind ik het normaal dat je als klant zeker doorgeeft met hoeveel personen je komt. Beeld je eens in dat je met zeven personen komt en je geeft dat zelf niet door, dan kan het personeel zich daar ook niet naar aanpassen. Elke persoon verdient evenveel tijd. Ik veronderstel dat de afspraken op elkaar volgen en dat ze er rekening mee kunnen houden als je dat doorgeeft. Ik behoor zelf ook tot de 'jongere' generatie, maar ik vind het meer dan normaal dat je zelf doorgeeft met hoeveel mensen je naar een winkel gaat. Een winkel voor suite en trouwkledij is niet hetzelfde als een gewone winkel zoals C&A waar je binnegaat en zelf gaat rondsnuffelen zonder dat je hulp krijgt. Ik vind het goed dat ze evenveel tijd uitrekken voor het kiezen van een trouwkleed en suitekledij. groetjes
Hallo, ik sluit me volledig aan bij Katrien. Ik ben vandaag langsgeweest bij couture Rachel. Ik ben zelfs heel vlot bediend geweest, en dit zonder afspraak. Ik had nl. aan de etalage gezien dat er op dat moment toch geen volk in de winkel was. Ik heb er een heel mooi suitekleed gekocht inclusief accesoires. In maart kan ik voor de tweede maal gaan passen. De verkoopster was heel vriendelijk en behulpzaam. Zeker niet opdringerig. Stel je voor dat jij die bruid was, die stond te passen op het moment dat jullie jullie daar met zijn allen binnenkwamen. Je zou toch ook graag hebben dat de verkoopster met jou verder alles afhandelt hé. succes nog hé.