Terug naar overzicht
Hey Check zeker eens bij Lpp ceremonie in sint-niklaas. Hun prijzen zijn zeer schappelijk en ze beginnen pas te rekenen bij vertrek van je eerste bestemming tot het vertrek bij de laatste bestemming. Groetjes
Ik huur een ceremoniebus bij blauwvoet. Goedkoopste oldtimers bussen in mijn geburen. Ge kunt bij hun ook een ceremoniemeester huren maar ikzelf kies ervoor om daar een vriend voor te benoeme. Iemand waarvan ge weet dat die te betrouwe is en veel leute kan maken ,dan ben je bij die persoon ook al meer op je gemak omdat je die dan toch ook al een beetje kent. Is trouwens ook goedkoper.
Wij vonden de oldtimerbus van Lauwers gewoon prachtig! Prijzen staan gewoon op hun site.
Wij hadden een huifkar, maar zijn jammer genoeg niet uit jullie streek, dus kan jullie geen tips geven... Een huifkar is wel écht de max om te doen!
Wij huren een huifwagen waar we met 30personen in kunnen voor slechts 350 euro voor een ganse dag, maar helaas niet in jullie buurt. Ik denk wel dat jullie in de streek van Waregem ook zoiets kunnen vinden. Ik ben erop gekomen door veel te zoeken op google... Veel succes!
Wij hebben vrienden die rijden met hun mercedessen en bmw en we hebben er 2 te kort in DOCKX kun je een bmw huren voor 90 euro per dag, en je laat iemand rijden die je kent
Hallo, een vriendin van mij had ook een huifwagen.Het waren mensen van Beernem. Heb hier enkel hun website : www.huifwagen.be grt, Danielle