Terug naar overzicht
Wij hebben juist de cursus swing gevolgd in de Reflex in Wijnegem, het is echt een aanrader. Elke week keken wij er naar uit om te gaan dansen. En echt iedereen kan het aanleren. En echte aanrader en plezier verzekerd!
hey Ingrid, Van dansschool Reflex al wel wat van gehoord, maar over Walkiers hoor ik niks anders dan goeds. veel succes en veel swing-plezier :) groetjes
Al gaan horen bij Ekkart in Mortsel? Persoonlijk zou ik voor hen kiezen ipv voor Walkiers. Met Reflex heb ik geen ervaring. Groetjes Kathleen
Hey, Ik heb 2 jaar bij Reflex les gevolgd en volg nu 3 jaar bij Walkiers in lier ! Ik ben overgeschakeld door een verhuis en dus niet omdat ik niet tevreden was van Reflex. Welke van de 2 .... ???? Reflex is iets jonger en losser van aanpak en lessen. Walkiers is al jaren een van de beste, maar iets tradioneler. Beide zijn goed dus, 't is een kwestie van er je goed voelen. Succes TINA
Bedankt voor jullie reacties. Wij starten vrijdag bij Reflex. Groetjes, Ingrid
heb 11 jaar gedanst bij Reflex en heel tevreden
Hallo Chris, Wij zijn vandaag geweest (proefles) en hebben ons na de les onmiddellijk ingeschreven. Erg leuk! Nogmaals bedankt allemaal. Groetjes,