Terug naar overzicht
Ik denk niet dat er iets gegeven wordt aan de mensen van de receptie (bij ons toch niet). Tenzij het er echt niet veel zijn, kun je misschien wel iets doen ...
Wij hebben enkel een bedanking aan de mensen van het avondfeest gegeven. Dat is gebruikelijk.
Vermits wij geen groot avondfeest zullen geven, gaan wij wel aan alle genodigden van de receptie iets geven. Ik kijk wel uit dat het niet te duur uitkomt, en dat het iets is dat niet meteen in de lade terecht komt. Ben er nog niet uit wat het gaat worden, maar heb nog even de tijd.
Ik zat met dezelfde vraag (zelf nog niet veel recepties gedaan) en hebben dit dan dit weekend aan de zaal zelf gevraagd en ze zeggen ook dat dit zeker niet de gewoonte is..Dus wij doen geen bedankje voor de receptie..Voor degene die een foto als bedankje doen, is dat ook gewoon praktisch niet haalbaar voor de fotograaf (de onze fotografeert nog het begin van de receptie)
Wij hadden een foto die we nadien opstuurden, want ja, we vonden ook wel dat die een bedanking verdienden! Zelfs nog méér dan de mensen van het avondfeest, want die eten en drinken al een hele avond op jullie kosten...
We hebben chocolaatjes als bedanking voor de gasten van het diner. De receptiegasten en iedereen die ons een kaartje of iets anders toestuurden en dus ook nog eens de gasten van het diner krijgen nadien een bedankkaartje, mee op het papier van 'den trouw' maar geen foto, daar houden we niet zo van...