Nu Online
Momenteel zijn er 436 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Thema Festival ... ideeën?

25-1-2011 0:22:52
Hoi, ons huwelijk zal als thema "Festival" hebben omdat we elkaar leren kennen hebben op een festival (en we nog elk jaar genieten van de zomerfestivals).
Nu ben ik nog op zoek naar originele bedankjes om mee te geven met de gasten. Geen foto (of toch niet enkel een foto), maar iets dat bij het thema past ... alle ideeën zijn welkom !

We gaan geen traditioneel feest geven, maar eerder een fuif. We willen graag werken met eetstandjes (Italiaans, Chinees en Belgisch), ook daar zijn we nog op zoek naar hoe we dit praktisch kunnen doen. Iemand ervaring met zo'n standjes of waar je dit kan huren? Ik bedoel dus geen frietkramen of dergelijke waar in gekookt wordt (en die eigenlijk buiten moeten staan), maar standjes waar de buffetten worden gepresenteerd, zodat de gasten zelf kunnen kiezen wat ze willen eten (en ook zelf om gaan).

Als decor hadden we het idee om een deel (het midden?) van de zaal, om te toveren als festival weide. Met een kunstgras tapijt met daarop willekeurig geplaatste houten kisten waar de gasten ook op kunnen zitten, dicht bij de dansvloer. Klinkt raar maar ik heb ooit iets in die aard gezien op een personeelsfeest en was meteen verkocht aan het concept. Voor tafeldecoratie ben ik ook nog op zoek naar iets dat bij het thema past ...

Creatievelingen onder jullie, laat maar horen!

Cindy
17-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1845

Kristien
21-5-2011
 Meld misbruik25-1-2011 7:30:15

festivalbandjes ?

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik25-1-2011 9:38:45

Waah kei leuk thema!

Een plastuitje! haha
Neje even serieus... Eu denk denk, origineel bedankje........
Een pakketje misschien: festivalbandje, zo'n concertlichtje en volgens de nieuwe regelgeving: oordopjes , misschien dan nog een snoepje (zie link)
http://suikerzoentjeshop.testsite.be/articles/?group=244&subgroup=250&subsubgroup=335

blondina

Meld misbruik26-1-2011 0:28:30

Een foto is leuk, maar toch ook weer niet. Waarom combineer je jullie mooiste of leukste foto niet met een flesje drank? Heeft je thema een kleur? Origineel zijn de flesjes die ik gezien heb op www.drank-bedankjes.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...