Terug naar overzicht
Mijn zus haar vriend verjaart de 26ste juni... wij trouwen 25juni! Hij kan er zich dus aan verwachten dat om middernacht, de aandacht naar hem zal gaan :)! Alleen weet ik nog niet hoe, omdat het dansfeest volop aan de gang zal zijn, gaan we dat niet willen verpesten en gewoon vragen aan de dj om "gelukkige verjaardag" te spelen!
Ik zou het misschien ook wel melden, en een happy birthday song laten spelen door de dj, maar zorg dat de aandacht naar jullie als trouwkoppel gaat op deze avond :-)
Mij pa verjaarde de week na onze trouw. We hebben hem in de bloemetjes gezet tussen 2 gangen door.
Bij ons verjaart ook ne vriend. ik zou ook iets willen doen maar weet niet wat.
Mijn vader wordt 60 jaar in de nacht van ons trouwfeest. We weten ook nog niet goed hoe we dit zullen aanpakken want hij staat niet zo graag in de spotlights.
Mijn tante en nonkel verjaren die nacht (tweeling) maar zij hebben mij al duidelijk gemaakt dat ze hier geen aandacht rond willen want dat ze anders weg zijn :p Ik denk dat we dit dus ook echt niet gaan doen, ik zal hen wel een gelukkige verjaardag gaan wensen en verder blijft het onze dag :)
Heb al op andere feesten gezien dat de jarigen dan op de dansvloer worden gevraagd als een slow wordt ingezet...
wij trouwen op dezelfde dag! en ook jarigen! Wij hebben voor hen een minitaartje met een kaarsje erop