Terug naar overzicht
je kan mss een fotoalbum maken met het idee: 101 redenen waarom ik van je hou en die aanvullen met foto's van jullie of andere afbeeldingen die er een beetje mee te maken hebben. Is wel niet zo gemakkelijk maar wel origineel
wat ook leuk is, iets laten graveren met zijn naam in in elke prijsklasse heb je iets, zie de site van origineelkadootje.nl
hey, Mijn man was 1 week later jarig en ik heb hem op onze trouw een luchtballonvaart kado gegeven. Voor hem was dat een schot in de roos.
Hey Kirsten,Leuk idee van een cadeautje elke dag, 24 dagen lang voor jullie huwelijk! Echt tof! Hieronder vind je een lijstje wat ik mijn verloofde zoal cadeau gedaan heb:- mooie boxershorts van Schiesser - kledingbon Jack & Jones - uurwerk Diesel - bongobon avontuur - hoofdkussen waarin luidspreker zit zodat je ipod kan aansluiten - designluidsprekerbox van Philips waar je je ipod in kan zetten - namiddagje sauna met jullie tweetjes met hapjes, champagne & massages - nieuwe GSM - gegraveerde ring (wij hebben elkaar leren kennen in Curaçao en heb er een boodschapje in het Papiamento in laten zetten) - een ontbijt aan huis met 2 cinematickets - de nieuwe cd van zijn favoriete groep - een romantisch etentje in zijn favoriete restaurant - tickets voor een stand-up comedyshow en nadien samen cocktailtjes gaan drinken (en de taxi naar huis nemen :)) - een fotoboekje van jullie samen - een luxe-badjas - een reuze pantoffel waar je met je 2 voeten in kan - cocktailshaker met receptenboekje - sleutelhanger in staal met de beginletter van zijn naam - nieuwe lederen portefeuille - gezelschapsspel "In love" - nieuw parfum - een weekendje weg (vb kasteelweekend) - koelkastpoëzie "Liefde" Hopelijk heb je hier iets aan! Veel succes & liefs, Nathalie www.nathalieenchristiaan.bruiloftsite.nl