Terug naar overzicht
Normaal kun je de jurk toch op maat laten maken hoor...Ik weet niet hoeveel dit kost, bij mijn jurk was dit inclusief.Heb al 2de pas gehad en omdat ik wat vermagerd ben gaan ze dit nu ook nog een klein beetje aanpassen...
Hallo Tinnie, Ikzelf heb hier geen ervaring mee. Maar heb je deze vraag ook aan de verkoopster gesteld? Normaal gezien zou de lengte niet veel korter mogen zijn. Het zou heel jammer voor je zijn, als je droomjurk nu opeens veel te kort blijkt.. Hoelang duurt het ongeveer voor je jouw maatje mag gaan passen? Hopelijk voor jouw zenuwen niet te lang ;) Groetjes en veel succes met de voorbereidingen!!
hoi Tinnie, Wat ze mij verteld hebben, is dat de lengte altijd "mannequin-lengte" is, dus jouw kleedje in maat 34 zal wel de lengte hebben van maatje 38. Ik zou me er niet ongerust in maken hoor! groetjes Joyce
Hey,bedankt voor de snelle reactie. Ik heb toch maar snel even naar de winkel gebeld. Het is een trouwkleed van pronovias en blijkbaar blijft daar de lengte idd hetzelfde. Groetjes
Hey Tinnie Nu ben je toch weer gerustgesteld, hoop ik? Wanneer mag je hem gaan passen? :) Groetjes
@ Jessica. Het kleed wordt nu gemaakt in Spanje en ik denk dat ik binnen een viertal weken telefoon krijg om te passen.Ik kan haast niet wachten :-) Groetjes
Het kleed is àltijd te lang! Ze spelden dat tijdens de eerste pas af op de juiste lengte! ;-)