Terug naar overzicht
hoi! Wij doen onze viering ook met het alternaatief! Onze ervaring is hier zeer goed bij! De dame die onze viering zal leiden heeft naar aanleiding van onze 'bijeenkomsten' ons verhaal geschreven, echt prachtig!Daartussen zijn er vrienden van ons die een persoonlijke tekst geschreven hebben en mensen die een bezinningstekst voorlezen!Ze maken het echt zoals je wilt! wij zijn er super content van!We hebben ook een boekje gemaakt ma niet alles staat daarin dus tis ook beetje een alternatief boekje :)
Hey, Hier nog een stephanie die met UVV werkt. Wij hebben nog maar 2 bijeenkomsten gehad waardoor wij nog geen concreet beeld van ons boekje kunnen vormen. Ik ga er zeker een boekje voor onszelf van laten maken maar weet nog niet zeker of ik voor iedereen een boekje ga maken. Bij ons hetzelfde als hierboven: zij zal ons verhaal doen (ben trouwens benieuwd wat dat ga worden) en enkele vrienden komen een persoonlijke tekst of een door ons gekozen tekst/gedicht lezen. Ben wel benieuwd wat dit gaat geven, maar ik zie het wel helemaal zitten, nt in slaap vallen door de godsdienstige teksten :)
Hallo dames, ben voor mijn vriendin ook volop opzoek naar leuke teksten of voorbeelden voor een alternatieve huwelijksviering te maken! Ze maken geen gebruik van het altaarnatief of UVV, we willen het met een aantal familieleden en vrienden volledig zelf in elkaar steken en begeleiden. Heeft er nog iemand ideeën voor teksten of dergelijke??Alvast bedankt! Anajaeken@yahoo.com