Terug naar overzicht
Wij hebben ze zelf gedrukt, alé mijn stiefpa dan. Maar ik moet er wel bijzeggen dat hij een speciale printer heeft. Want niet alle papier print even goed. De inkt kan soms vervagen enzo. Ik zou toch oppassen met het zelf te doen. Maar je kan altijd eens een proef doen met je eigen printer. Wij hebben dan ook 2 verschillende uitnodigingen gemaakt. Zo'n klein kaartje zie je soms niet zitten in een enveloppe. Ik zou gewoon de uren telkens vermelden, op dat uur de wet en op dat uur de kerk. De mensen weten dan genoeg. Achternamen zou ik niet vermelden. Misschien enkel vanonder bij het adres. Met teksten kan ik niet helpen. Ben daar geen held in.
Hoi Lieselot Ik maak ook onze uitnodigingen zelf en dit is wat ik in gedachten heb voor de print copycenter of we doen het zelf want kheb een goeie printer en hij neemt kalkjes en zelfs enveloppes zonder problemen aan (de misboekjes van mijn dochters doopviering en de uitnodigingen op parelmoerpapier gingen daar zonder problemen door) Huwen voor wet is bij ons al gebeurd en naam mijn mening moet dit niet op de uitnodiging vermeld worden maar dat is een eigen keuze wij maken 2 uitnodigingen bij de ene staat dan het uur van de receptie + avondfeest en bij de andere minireceptie en dansfeest (want heb al gehoord dat de kaartjes verloren gaan ) Ik zou gaan voor de voornamen in het groot en daaronder in kleiner de familienamen (dat is tenminste wat wij gaan doen :) ) Uiteraard dat is allemaal mijn mening hé :) hopelijk heb je er wat aan groetjes Fatimma
Hey, Ik zou ook graag mijn uitnodigingen zelf maken maar weet niet goed hoe hieraan beginnen. Met welk Programma hebben jullie deze gemaakt? Voorbeelden zijn altijd welkom! grietvm@hotmail.com g
Ik ga dat met Illustrator doen.Maar das een programma dat ik al jaren gebruik en eigenlijk moeilijk te gebruiken is! Je kan dat eigenlijk ook gewoon met word doen
ik ben ook bezig om mijn uitnodigingen zelf te maken en print ze ook zelf af. Mijn uitnodigingen zijn gemaakt in word en dan geprint en dan een tekening bijgetekend en dan weer ingescand tot het resultaat goed was.