Nu Online
Momenteel zijn er 346 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Een dringend vraagje over mijn haar......

23-3-2006 11:46:12
Hallo,

Ik ben deze morgen mijn haar eens gaan laten opsteken voor de trouw. Zouden jullie dat nu laten zien aan je vriend of zou ik het los doen?
Zie dat hij dat nu niet mooi zou vinden, alhoewel ik daar aan twijfel......
Graag raad.

Groetjes,
Eva

Eva
2-6-2006
Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 471

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik23-3-2006 11:49:35

Ik zou er een foto van nemen, en dan laten zien aan je vriendinnen en ouders. Eens hun mening vragen.

Wat ik ook al heb gedaan is enorm veel kapsels laten zien aan hem op foto (trouwkapsels.nl) en telkens gevraagd of hij dat mooi vindt. Zo weet ik welke kapsels hij wel en niet leuk vindt. Maar hij weet daaruit nog niet hoe mijn kapsel eruit zal zien.

Veel succes

Vicky
09.09.06

Tiziana
7-10-2006
 Meld misbruik23-3-2006 11:52:10

Hallo Eva,

Dat is een goeie vraag, ik heb 2 bruiloften (2 maanden voor mijn eigen bruiloft) en ik heb met mijn kapster afgesproken dat ze dan al proefkapsels gaat maken voor mijn eigen bruiloft. Maar ik heb er niet bij stil gestaan dat iedereen dat gaat zien. Oke er zullen geen bloemetjes inzitten ofzo inzitten maar toch ...

Ik wil dat het een totale verrassing gaat zijn voor iedereen omdat ik totaal iets anders heb gekocht dan dat ik altijd heb gezegd dat ik wou.

Groetjes,
Tiziana
07/10/2006

Maaike
18-8-2007
 Meld misbruik23-3-2006 11:52:15

Ik vind dat het er een beetje van afhangt hoe je het zelf het liefst hebt.
Als mijn haar zo mooi opgestoken zou zijn, zou ik daar wel een tijdje mee willen rondlopen, denk ik. En dan zou mijn vriend het natuurlijk wel te zien krijgen. Maar bij mij ligt het ook een beetje anders. Mijn trouw ligt nog een eindje in het verschiet, maar ik weet nu al dat ik waarschijnlijk samen met mijn vriend zal kijken voor een trouwkleed en zo. Dus zou ik het vreemd vinden om dan onmiddellijk na mijn bezoek aan de kapper mijn haar terug los te doen (we wonen samen, dus kan ik het anders niet lang voor hem verborgen houden).
Maar als je natuurlijk zo veel mogelijk als een verrassing wil houden, kan je het beter los doen. Hoewel... Weet hij nu zoveel meer als hij je haar opgestoken gezien heeft? Het effect zal met een bruidsjurk toch nog veel veranderen, vermoed ik. En misschien doet het hem zelfs nog meer dromen...
Ik zou het dus niet onmiddellijk los doen, tenzij je echt wilt dat hij op voorhand niets te zien krijgt (wat ik ook wel kan begrijpen, dat is gewoon een persoonlijke keuze).

Eva
2-6-2006
 Meld misbruik23-3-2006 11:52:23

Hoi Vicky,

De kapper heeft er foto's van genomen. Ik zou het graag aan mijn ouders laten zien, maar die zijn op vakantie. Ikzelf vind het heel mooi, sober, maar mooi met niet al te veel tierlantijntjes aan. Pffff, moeilijk.....

Groetjes,
Eva

Liselot
1-4-2006
 Meld misbruik23-3-2006 11:59:52

Hallo,

Ik heb een paar weken geleden mijn proefkapsel laten doen en heb beslist om het opgestoken te laten voor zo lang mogelijk om zeker te zijn dat het allemaal mooi in model bleef voor de rest van de dag. Bij mijn beste vriendin kwam haar haar los juist voor de huwelijksmis... (de kapper heeft het allemaal wel in orde gebracht, maar toch)
En ja, zo hebben mijn vriend en mijn ouders mijn haar al gezien, maar toch is het wanneer je alles bijeen kan zien (haar, make-up, kleed, schoenen en niet te vergeten: de uitstraling van de dag zelf)helemaal anders! Je doet wat je zelf het leukste lijkt!

groetjes, Liselot

gert
12-11-2005
 Meld misbruik23-3-2006 12:03:26

Hey Eva,

Je kan natuurlijk ook een paar kapsels uitproberen en dan niet zeggen welk je uiteindelijk zal kiezen...zo blijft het toch nog een beetje een verrassing. Ik was van plan om het zo te doen en hij heeft dus een aantal kapsels gezien. Tot ik van één kapsel echt supertevreden was en echt zeker wist dat het dat zou worden...dat heb ik dan stiekem toch los gemaakt om als verrassing te houden.

Groetjes,
Gert

Lynn
27-5-2006
 Meld misbruik23-3-2006 12:05:29

HeyEva,

Ik ben na mijn proefkapsel gewoon naar huis gegaan en het het tot s'avonds ingelaten...dus mijn vriend en een aantal vrienden hebben het al gezien. Op zich vind ik het een goed idee om het al eens te laten zien, zo zie je direct de reacties...Trouwens met een kleed aan, juwelen, make-up etc is het toch een heel ander zicht!

Bij mij was de reactie van mijn vriend heel positief, maar de rest had zoiets van "het is niet slecht" dus ga ik nog eens iets anders proberen!

Veel succes!

groetjes

Lynn

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik23-3-2006 12:13:45

Hoi,

Ik laat het hem niet zien op voorhand! Alles moet voor hem een verrassing blijven. Ik wil hem laten gissen. Hij zou niet graag hebben dat mijn haar volledig is opgestoken maar toch verklap ik hem niets. Ga het wel jammer vinden om al dat werk van de kapper in 5 minuten los te maken omdat hij het niet mag zien maar tis voor een goed doel e!

Debra
11/08/06

Lien
26-5-2006
 Meld misbruik23-3-2006 12:29:37

Hallo Eva

Ik had afgelopen weekend een huwelijk en daar heb ik proefkapsel laten voor maken ! Dus iedereen heeft het al gezien maar ze vodnen het prachtig ... Dus ik ben gerust !

en zoals hier al gezegd: het totaalplaatje kennen ze niet he :-)

groetjes

Lien
26/05/06

Eva
2-6-2006
 Meld misbruik23-3-2006 13:57:40

Hoi dames,

Heb toch maar besloten om het los te doen voor hij thuis is. Hij wil het zelf ook niet zien. Moet een verrassing blijven dus.

Groetjes,
Eva

Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik23-3-2006 15:48:25

ik heb dinsdag ook proefkapsel laten maken en heb het 's avonds terug los gedaan!

Mieke
13/05/06

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik23-3-2006 16:48:32

Hey,

mijn vriend werkt in shiften, dus ik ga het laten doen als hij 24 u dienst heeft... Zo ziet hij het niet en weet ik toch zeker dat alles goed blijft zitten. Maar niet iedereen heeft die luxe natuurlijk.

Groetjes,
Lieve

Annelies
29-4-2006
 Meld misbruik23-3-2006 17:42:19

Hoi,
Ik heb vanmorgen ook voor de eerste keer mijn haar laten opsteken. Straks komt mijn ventje thuis van twerk dus kben benieuwd wat hij ervan zal vinden. Hij mag het dus alleszins zien.
Groetjes

An
13-8-2005
 Meld misbruik23-3-2006 21:54:21

Hoi Eva...
k Had een aantal keren proefkapsels laten proberen, telkens om naar een (trouw)feest te gaan. Mijn man heeft ze dus gezien op voorhand. De dag zelf is het toch altijd wel wat anders hoor.
Groetjes en veel succes!
An
13-08-05

Sofie
14-8-2006
 Meld misbruik24-3-2006 13:30:45

Hallo,

Ik heb nog geen kapper gevonden, maar als ik een proefkapsel ga laten doen ga ik het zeker niet losmaken. Het nut van dat proefkapsel voor mij is ook of het de hele dag blijft zitten. En kan je natuurlijk niet weten als je direct alles losmaakt.
Ik ben het ook eens met Lynn: met alles tesamen (kleed, make-up ed) zal het er toch nog anders uitzien!

groetjes,
Sofie
14.08.2006

Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik24-3-2006 15:14:05

Dag Eva

ik had ook proefkapsel en heb dat gewoon gelaten zoals het was. zoals Sofie zegt: je ziet pas als het goed opgestoken is als het de hele dag blijft zitten.

en trouwens: de speldjes of de pareltjes komen er toch pas in op de trouwdag, en bij mij was er nog een kleine wijziging.

Groetjes
Vanessa
09/09/05

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...