Terug naar overzicht
Dag LynnDat hangt een beetje af van hoe je kleed eruit ziet. Als je kleed redelijk strak is is het mooier om je haar op te steken. Ook als je een sluier wil dragen is het soms gemakkelijker om op te steken, zo blijft dat beter zitten.Je kan anders je haar laten opsteken tegen je volgende pas. En dan tijdens je pas het los doen, zo kan je de twee kapsels bekijken met je kleed erbij.GroetjesVicky09.09.06
Je kan het ook half opsteken, vind ik persoonlijk ook heel mooi!
Hoi,Bezoek eens de website: www.dressedbyjill.nl en ga naar de link trouwkaspels. Daar staan kapsels voor elk wat wils. Halfopgestoken, los, opgestoken, met sluier,...!Veel succes met de zoektocht!Debra11/08/06
Ik vind dat je moet doen wat je zelf het beste vindt. Zo voel je je het meest op je gemak.Ikzelf zie het liever opgestoken, maar dat is een persoonlijke keuze.Het kan heel goed zijn dat je dat niet mooi vindt bij jezelf.Gewoon je zin doen!Groetjes,Fieke 7/07/2007
Hey,Ik vind los haar veel mooier! Anders is't precies da je haar zo uitgerokken is naar achter :s het moet natuurlijk overkomen.groetjes
hey ik vind los haar heel mooi ikzelf steek het wel op omdat het te lang is maar niet strak heel los met wat krullen in maar ik vind dat je moet doen wat je zelf het beste vind tis jouw dag en je moet je goed voelen je kunt er altijd eens over praten met je kapster zij weten daar normaal wel wat mee te doen met los haar groetjes
Ik draag mijn haar altijd los. Ik vind dat ik niet met opgestoken haar sta. Dus eigenlijk zag ik het niet zo zitten om het voor de trouw op te steken.MAAR: mijn kapster zei me dat je met los haar veel meer werk hebt om het tijdens de dag mooi te houden....En bij mijn kleed past het echt niet om het los te laten. Ik heb namelijk een haltertop met een klein kraagje. En tis echt veel mooier als ik het opsteek.Dus ga ik binnenkort maar eens voor een proefkapsel: half los + opgestoken...
Hey,ik vind los ook wel mooi, maar inderdaad, ik denk dat ik er de hele dag aan zou zitten prutsen en je bent nooit zeker dat het mooi ligt... bij opgestoken haar wel. Half opgestoken vind ik ook heel mooi. Maar het moet passen bij je kleed en bij je persoonlijkheid, dus als jij je het beste voelt met losse haren... go for it!Lieve
Hey,Mijn kapper heeft aan geraden om niet te veel speciale dingen te doen. Aangezien ik het anders nooit opsteek moet ik dat nu ook niet doen. hij zou mijn haar los laten maar accenten leggen met fijne speldjes of bleoemetjes. Een tiara is ook weer in ;-) Peggy23/06/07http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl
Hey Lynn,Ik zit met hetzelfde...Ik heb nu een fotootje gevonden van half opgestoken en half los en dan met wat krullen erin, ik vind het erg mooi en wil zoiets laten doen. (mijn haar is stijl).Als je wil kan ik het fotootje doorsturen naar je.Stuur me maar een mailtje dan zal ik het als bijlage mee terug sturen.Groetjes Mireillemireille.bierens@telenet.be01-09-2006