Terug naar overzicht
Hey Annelies Ik ben van Aalst en ken De Snip totaal niet...
Ja het is eigenlijk in Moorsel :)
Heyhey, Wij kennen de Snip maar al te goed en zijn ook van Aalst/Wieze ;-). Wij zijn er zelf ook gaan informeren voor onze trouw maar hebben toch maar besloten om een andere locatie te nemen aangezien we daar al zoveel familiefeesten gehad hebben en de indeling van de zaal voor ons niet echt ideaal was, maarja das persoonlijk ;-). Alle feesten die wij daar gehad hebben, van communies tot verjaardagen tot huwelijksverjaardagen waren steeds dik in orde. Lekker eten, veel variatie, vriendelijke bediening, mooie tuin, enz. Zowel de hapjes als de buffetten als de menu's aan tafel waren steeds heel lekker! Nu moet ik wel zeggen dat de laatste feest wel al een 2tal jaar geleden is ondertussen en dat ik wel al hier en daar mindere geruchten heb horen waaien (zo zou de all-in van drank niet echt meer all-in zijn en zou er veel te weinig eten geserveerd worden). Deze geruchten kwamen van familie, dus niet van vreemden ofzo, maar het blijven natuurlijk wel geruchten... Ikzelf kan er allesinds niets slechts op zeggen :-). Groetjes en veel succes!
Bedankt voor je reactie, ik ken zelf niemand die er al een feest gedaan heeft dus dit is altijd handig om weten. waar hebben jullie jullie trouw gepland? Groetjes
Hehe kan ik me voorstellen dan :-). Ik zeg het, ik heb alleen maar positieve ervaringen met de Snip maar ik kan ook maar zeggen wat ik tegenwoordig hoor dusja :-). Wij hebben voor Salons Caipirinha gekozen in Merelbeke, was liefde op het eerste gezicht ;-). Bovendien heeft daar nog niemand van mijn familie een feest gegeven, dus das een plus ;-). Andere zalen die we bezocht hebben in de buurt waren: * Hof ter Velden in Baasrode (Dendermonde) * Geuzenhof in Massemen (Wetteren) * Salons Roskam in Merelbeke * Salons Waerboom in Groot-Bijgaarden Kwa prijs zat Salons Roskam het dichtst bij de Snip. Ook een goeie tip: Salons 't Oud Gemeentehuis in Wichelen. Hebben daar al 2 trouwfeesten gehad van familie en was steeds heel lekker! En kwa prijs volgens mijn neef nog iets goedkoper dan de Snip :-). Groetjes!
hey, wij hebben de snip geboekt voor ons trouwfeest op 9 juli. we hadden daar al enkele feesten gedaan en vonden dat steeds in orde. de prijzen vallen zeer goed mee. binnekort moeten we langs gaan om de laatste regelingen te treffen. groetjes
Hey, Wij houden ons trouwfeest ook in De Snip. We zijn er zelf nog niet naar een feest geweest, maar enkele vrienden en familieleden wel en die vonden het er heel goed. De eigenaars zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. De prijs valt ook goed mee, in vergelijking met andere zalen. Groetjes Maaike
Een ander goed alternatief is misschien ook De Groene Wilg te Erembodegem of 't Brouwershof in Hekelgem
ben naar de snip naar trouwfeest al geweest en ik moe zeggen dat het dik in orde was het is ook al 3 jaar geleden en de tuin ziet er ook wel tof uit om receptie daar te doen bij goed weer. vond het daar wel redelijk duur om mijn eigen feest daar te doen Wij hebben ons feest in salons caiprinha gedaan zoals evelien zal doen een echte topzaal met zeer goeie bediening