Terug naar overzicht
Hey Jeff, Als ik van jou was zou ik die balpen dan toch ergens goed aan vastmaken. Voor je het weet is er iemand mee weg. Je zou er van versteld staan.... Groetjes, ilse
Idem met het gastenboek. Mijn vader & stiefmoeder zijn hun gastenboek kwijt ....
Ohnee Aurelie, zo erg! Ik ga proberen zoeken achter een te graveren pen denk ik, een heel mooie herinnering.
Hallo, Wij hadden ook de pen van swarovski, de witte met glinstertjes. Hij is inderdaad heel mooi. Wij hadden de pen met een mooi lintje aan het gastenboek gemaakt. Dit was een rood lederen boek, en dan die witte pen. Het was mooi! Groetjes Annelies
Wij hadden die pen ook, + hebben we er aan elk van onze getuigen een gegeven. Wij hebben ze ook laten graveren. Was heel mooi; want onder het wit of zwart zit zilver. Groetjes, TINA
Ik zou ook bang zijn dat mensen dat meenemen :)
was door ons al voorzien om ze vast te doen met een lintje...... Ben nogal vooruitziend op gebied van diefstal, ik sta als stroemanager in de verkoop en wordt er dagelijks mee geconfronteerd, en vertrouw eigenlijk niks meer -) Je acht het soms nbiet voor mogelijk!
Mag ik even vragen waar jullie deze halen en heeft er iemand toevallig een foto?
in een swarofski boetiek. Iedereen die swarofski verkoopt heeft die of kan die ook krijgen. Misschein eens de website controleren. Wij kochten ze in aalst, heb ze al zien liggen in Oostende, Ninove en Brussel Nieuwstraat