Nu Online
Momenteel zijn er 320 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

CartaRosa

25-1-2011 22:34:19
Al iemand uitnodigingen besteld via de website CartaRosa?
Wij zouden dit eventueel overwegen maar had grg eens geweten of er al iemand dit gedaan heeft.

Alvast bedankt

leen
27-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1535

Sylvia
15-6-2012
 Meld misbruik25-1-2011 23:57:44

Hey Leen,

Ik heb de uitnodigingen voor het jubileum van mijn ouders daar besteld en ze zijn heel goed meegevallen. Goede kwaliteit, mooi op tijd en niet al te duur. Als je jouw gedacht daar gevonden hebt, niet twijfelen.

Groetjes

Elke
9-7-2011
 Meld misbruik26-1-2011 8:29:37

Wij willen er ook graag bestellen bij Carta Rosa maar hadden toch nog enkele vraagjes... ik heb contact met hen opgenomen via e-mail en binnen de 24u waren al mijn vragen beantwoord... een goede service dus denk ik...

lizzy
20-5-2011
 Meld misbruik26-1-2011 8:35:04

Hoi Leen,

Ik heb zelf deze week onze trouwkaarten binnen gekregen van Vistaprint. De trouwkaarten en de enveloppen die wij hebben ontvangen hebben waren binnen 5 werkdagen bij ons en zijn echt helemaal perfect! Met 2 foto's, glans afwerking en bijpassende envelopen met op de achterkant ons adres bedrukt. Het mooie was ook dat je geen verplicht aantal vanaf 50 zoals bij meerdere websites en ook Carta Rosa hoeft te bestellen. Op die manier heb ik 20 aparte daggastkaarten kunnen laten maken en hoef ik dus geen apart briefje of zoiet voor de daggasten toe te voegen.

Ik heb even op de website van Carta Rosa gekeken en ongeveer de zelfde soort kaart uit gezocht en dit zonder bijpassende envelopen (die ik nu wel heb)en ik was echt veel duurder uit!

Het is volgens mij wel duidelijk dat ik erg enthousiast over Vistaprint ben maar het blijft natuurlijk jullie keuze. Ik hoop dat je iets aan deze informatie hebt. Veel succes en plezier met het plannen!

Groetjes Lizzy

Thomas
9-4-2011
 Meld misbruik26-1-2011 10:20:13

Wij hebben onze uitnodigingen (zelf ontworpen) bij hun drukker laten drukken.
En over de kwaliteit zijn we alleszins heel tevreden. Heel snel ook.

Elke
9-7-2011
 Meld misbruik26-1-2011 18:25:05

@ Leen en Lizzy... bij CartaRosa kan je vanaf 10 stuks laten drukken... zo hebben wij 3 versies... eentje voor de suite, eentje voor de receptie en eentje voor het avondfeest. Volgens mij kloppen de prijzen van de website niet want toen ik mailde met de vraag of bovenstaande (3 versies) kon, en wat ons dit ging kosten, kwam ik 100 euro goedkoper uit dan op de website stond... nogmaals gemaild om te vragen of de prijzen van de e-mail wel juist waren en kreeg een positief antwoord...

Maar van Vistaprint ben ik voorlopig ook tevreden... heb er persoonlijke pennen laten maken voor onze getuigen... ik heb ze nog niet maar de contacten tot hiertoe zijn positief... ik hoop ze op het einde van de week in mijn brievenbus te vinden...

Ik zou dus gewoon eens mailen wat de exacte kosten zijn van datgene dat je wilt... dan kunnen jullie daarna nog kijken...

Veel succes met je keuze!

leen
27-8-2011
 Meld misbruik27-1-2011 18:55:11

Allen bedankt voor de info !
Denk wel dat we het gaan overwegen, zal toch ook eens Vistaprint bekijken
Maar CartaRosa heeft echt die super-originele kaarten die je precies nergens anders vind.

Bedankt !
Leen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info