Terug naar overzicht
Ik herinner me ook nog de 99dagen... Het aftellen gaat snel , bij mij vandaag nog 9 dagen
bij mij ook nog 99 dagen maar heb belange nog nie alles in huis, jij bent een rappe vogel zeg, maar ja het ga hier ook wel in orde komen ben ik zeker
hier ook nog 99 dagen, spannend allemaal he...
maar natuurlijk dat ,heb periode's dat ik er mij ten volle in gooi,en dan weer wat laat bekoelen en zo blijft de stress ook wat achterwege hé
hier nog 93 dagen :-) ook nog niet alles in huis hoor! wat we nog moeten doen: - kostuum bruidegom (volgende week afspraak) - misboekje aan pastoor bezorgen - menu diner met de suite nog kiezen (allé knopen doorhakken, we zijn er bijna uit :-)) - ballonnen nog bestellen - kledij bruidskindjes (ergens in maart) - bedankjes (we zijn er nog niet helemaal uit of we al dan niet iets geven) groetjes Joyce
wel de kledij van de bruidegom hebben we al ikzelf ook kids ook,behalve nog een legging voor de oudste dochter schoenen wachten we uiteraard het lente aanbod af de uitnodigingen zijn al gemaakt en de menu's en zelfs bedankingskaarten zijn onderweg(via vistaprint gedaan)gisteren al de kleine attentie's gemaakt samen met de jongste dochteren waar we de ringen gaan op spelden ookweten al uiteraard waar de feest en receptiegelegenheid door gaathebben al een fotograaf en een auto voor de dagis enkel voor de wet dus geen boekjes te makenbruidsboeket is ook geregelden de visagiste en kpster liggen ook al vastjuist nog afspraak doorvoeren voor de nagelsen het openingsdans nr ligt ook vastdus denk wel ongeveer er te zijngrtjs geregeld