Terug naar overzicht
Awel, wij hebben onze trouwringen daar ook gekocht.Hangt ook een heel verhaal bij, waar zij NIETS problemen mee hadden en uiteindelijk gaan we ook nog een 70 euro terugkrijgen! Héél klantvriendelijk daar! Kan niet wachten tot begin mei, dan komen ze onze ringen leveren!
ja die zijn heeel klantvriendelijk, een echte aanrader kan ook niet wachten tot ik ze begin mei kan ophalen, kijk er echt naar uit! hebben ook een combinatie laten maken van 2 verschillende ringen dus ben echt benieuwd maar als ik al de positieve reacties hoor, kan het gewoon niet slecht zijn!
Beste, Waar zijn ze gelegen? Ben ook geïnteresseerd om eens te gaan kijken. En hoeveel hebben je ringen gekost? Nathalie
Nathalie, in Izegem moet je zijn. De onze komen ook van daar :-)
Wij zijn onze ringen daar ook gaan halen :)! Prachtige ringen en super service! @ Nathalie: die zijn van Izegem: volledige naam fede di oro. De prijs van de ringen hangt af van wat je wil en wat je budget is. Ze hebben "goedkope" tot dure ringen... Wij gingen binnen met de gedachte "onder de 1000euro", maar hebben ringen gekozen van 1500euro. Je bent ook helemaal niet verplicht om te kopen... je kan ook zeggen, "we gaan erover nadenken en terugkomen"
hoi Ik kan me alleen maar aansluiten bij de andere reacties. Wij hebben ook daar onze ringen besteld en zijn ook super-tevreden van de service! Wij hebben ook allebei een nieuwe creatie laten maken, met oud goud van ringen van mijn grootmoeder en briljanten van mijn moeder (dat scheelde ook een hoop in de prijs natuurlijk) Ik ben heel benieuwd naar het resultaat! Vanavond toch eens horen hoever ze ermee staan :-) groetjes Joyce
Hey, Ik heb al veel goeds gehoord van FDO, weet er ook iemand hoeveel tijd je ongeveer moet nemen voor ze je ringen af hebben ? Wij hebben namelijk nog geen ringen omdat we ook niet kunnen kiezen en echt schrik hebben dat we misschien iets kiezen dat we dan toch niet zo mooi gaan vinden ? bedankt, ... Groetjes, Lynn
hoi Lynn, Ze werken de ringen af per huwelijksdatum... Ik weet niet hoelang op voorhand moet bestellen, wij hebben de onze in oktober besteld voor ons huwelijk op 30 april, en omdat we toch wel heel benieuwd zijn naar het resultaat, heb ik hen daarstraks een mail gestuurd en ze lieten weten dat onze ringen bijna klaar zijn, en dat we ze waarschijnlijk eind deze maand mogen afhalen! groetjes van een super-benieuwd bruidjeJoyce
Hoi iedereeen, wat leuk om dit alles te lezen, wij hebben de onze ook daar besteld, heb net even gekeken in mijn map en wij hebben de onze op 23/10 besteld, vorige maand heb ik ook een mail gestuurd, omdat ik heel nieuwsgierig was en we kregen toen ook bericht dat we er waarschijnlijk eind deze maand mochten achter komen. ik ben dus aan het wachten op een berichtje dat we er achter mogen komen! spannend he!