Terug naar overzicht
Bij ons in de zaal is er een drankenforfait van 14 euro, hier zit de wijn dan niet bij in of 18 euro met wijn inbegrepen. Onze aperitief (ook 5 of zes hapjes) kost ook zes euro. Wij hebben geen dessertenbuffet, maar wij laten doe iemand van de taartenfee onze bruidstaarten maken en dit komt dan ongeveer op 5 euro pp. Voorgerecht en hoofdgerecht weet ik niet...
Wij zijn ook van plan om met een traiteur te werken. Wij zouden een iets uitgebreidere receptie doen (met meerdere kinderen erbij). Voor de hapjes (een 10-tal) is er een formule van 15 euro en 12 euro. Dat vind ik persoonlijk wel aan de hoge kant. Daarna doen we diner met dessertbord voor 60-tal personen (we laten denk ik niemand niet meer bijkomen, maar twijfel nog een beetje). Voorgerecht kost 11 à 13 euro, hoofdgerecht zo'n 13 à 15 euro en dessertbuffet bij hem is 10 euro. Jullie menu is dus wat hoger, maar apero is goedkoper.... Wij nemen drank af in de zaal zelf aan erg democratische prijzen. De traiteur schenkt die zonder probleem uit. Na het eten vraagt ie 15 euro per uur voor de verdere bediening van drank. Hopelijk heb je hier iets aan. Grts
Hallo Sofie, Bedankt voor je reactie! Nog een vraagje... mag ik er vanuit gaan dat in zo een offerte de bediening dan al is inbegrepen? Goedkoopste voorgerecht bij ons is momenteel 12 euro en hoofdgerecht 16 euro. Hij heeft ons wel duidelijk laten verstaan dat het maar een voorstel is en hij zeker aanpassingen wilt maken indien het niet binnen ons budget valt of als de menu ons niet aanstaat. Groetjes!
Hey, Wij hebben onlangs ook onze offerte gekregen van de traiteur. We houden twee recepties. Voor de eerste receptie is het een assortiment van 10 hapjes en dat kost 12,50€. Voor de receptie van de avondgasten, komt het op 5,50€ voor 5 hapjes. Nadien doen we een BBQ buffet met vlees en vis en dit komt op 27€. Het dessertenbuffet met koffie en thee is 6€. Ik denk dat we dit toch nog een beetje zullen aanpassen en hopelijk de prijzen wat naar beneden krijgen, want voor een uitgebreide BBQ vind ik dat toch veel geld. Bij ons zijn deze prijzen ook zonder drank en zonder bediening! Groetjes.
@ Kaatje... ik vind jouw bbq-prijs nogal duur in vergelijking met de onze... die van ons kost €14 per persoon (3 à 4 stukken rundsvlees, varkensvlees, kip, lams of vis) met 9 salades, broodjes, 4 koude en 2 warme sauzen. Er komt wel nog een kost van 1 euro bij voor het porselein en bestek. Dit is echter wel zonder bediening. @ De anderen: de receptie kost ons voor 6 hapjes €5,5 per persoon en de lunch (voor- en hoofgerecht) kost ons € 40 per persoon... Succes ermee...
Dag Jenny, Lees ook eens de kleine letters :D Ik had de BTW over het hoofd gezien bij onze offerte van de traiteur... Uw prijzen zijn gelijklopend met de onze. Bij ons zijn de prijzen zonder personeel. XxX
Hey Kim, bedankt voor je reactie! Inderdaad een zeer goede opmerking, de BTW... ik heb al verschillende vraagjes klaar voor onze traiteur. Hij heeft duidelijk laten verstaan dat het niet te nemen of te laten is, dus ik ben benieuwd! Allemaal dikke merci voor de hulp!
Die prijzen zijn met bediening. Alleen wanneer geen eten meer geserveerd wordt en er moet iemand blijven voor de bediening van de dranken wordt die 15euro aangerekend. Logisch vind ik dat eigenlijk. Ik vind het wel raar dat er prijzen zonder bediening circuleren. Huur zaal + catering komt soms al duurder uit dan een all-in zaal. Als je dan nog bediening moet beginnen bijrekenen... Grts
@ Elke; Ik vind dit zelf ook vrij duur in vergelijking met andere traiteurs die ik al heb opgezocht. Maar we gaan zeker nog eens onderhandelen en hier en daar wat aanpassen! Al onze prijzen zijn zonder BTW en daarnaast komt de kost van personeel en bediening er nog bij... In ons geval is dit in ieder geval veel duurder dan een all-in zaal. Maar de locatie is zo WAUW en je trouwt maar één keer he. Groetjes