Nu Online
Momenteel zijn er 660 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis

26-1-2011 13:01:14
Hallo,
wij zijn erover aan 't denken om naar New York te gaan maar we vinden tussen het bos de bomen niet meer. Er is zoveel keuze in hotels dat we het echt niet meer weten. Is er soms iemand die ons tips kan geven, goege hotels, eten,...? Of wat gaan jullie doen voor huwelijksreis? We willen wel geen strandvakantie maar andere tips zijn welkom.
Grtjs

tania
1-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 787

Marijke
3-6-2011
 Meld misbruik26-1-2011 13:27:27

Wij zijn onlangs in NY geweest. Zet al je vragen maar eens op een rijtje en stuur ze maar door. Ik help met plezier! marijke_franssens@hotmail.com

Tinneke
9-7-2011
 Meld misbruik26-1-2011 15:48:47

Wij zijn in 2004 gegaan als ik mij goed herinner en op aanraden van iemand van Sabena verbleven in hotel Edison of zo aan Times Square. Lekker dichtbij en niet slecht. Maar weet niet meer of het 'huwelijksreizig' is...

Thomas
9-4-2011
 Meld misbruik26-1-2011 15:52:36

Wij zijn vorig jaar via cOnnetcions geweest en daar heel tevreden van.
Wij sliepen in de Americana Inn, superlocatie, maar wel een budgethotel, dus misschien minder voor een echte honeymoon ;)

Ellen
17-9-2011
 Meld misbruik26-1-2011 18:21:00

New York is echt top!!! Doen, zou ik zo zeggen.
Ben er vorig jaar geweest, maar dan wel in een soort van jeugdhuis...Dus niets vr een huwelijksreis ;-)
Ik zou aanraden om een hotel dichtbij Central Park te boeken...Dan zit je overal redelijk dichtbij! (er staan wel veel dure hotels ook, dus hangt wat van jullie budget af)...

Geniet ervan!

sophie
18-6-2011
 Meld misbruik26-1-2011 21:22:07

wij hebben in de Hilton geslapen, overal vlakbij en zeker aan te raden :-)

Ce
13-9-2013
 Meld misbruik27-1-2011 11:06:29

Hotel Metro, één van de weinige waar ontbijt bij inbegrepen is, een zijstraatje van Broadway, vlak bij Macy's, op 5min van Times Square, dus in the middle
http://www.hotelmetronyc.com/

echt een aanrader !

Ce
13-9-2013
 Meld misbruik27-1-2011 11:15:34

ah ja, en redelijk goed bij prijs...
wij hebben toen 4dhen NY gedaan, incl vlucht en hotel met ontbijt en museumpas voor 500€ pp (aktie via Connections, zeker interessant om eens te gaan kijken op hun site)

Isabelle
12-2-2011
 Meld misbruik27-1-2011 13:47:34

Hotels in NY zijn vrij duur. Dus als je een hotel zoekt om romantische nachten te beleven, zal je hiervoor diep in je portemonnee moeten tasten. Zelf verbleven we in een jeugdherberg ( enfin, eigenlijk een appartementje met vier slaapkamers en 1 badkamer. Qua hygiene in orde, maar niet echt romantisch ( kamer was net groot genoeg voor een stapelbed). NY is wel een leuke stad, maar zou er niet op huwelijksreis gaan. Zelf hebben we vorig jaar een rondreis gedaan aan de westkust van de VS (San Francisco, LA, Grand Canyon, Las Vegas, enz.) Dit zou ik voor actieve mensen wel als huwelijkreis aanraden. Je ziet zowel steden als natuur en kunt echt eens genieten van The american way of living :-)

kim
7-7-2012
 Meld misbruik27-1-2011 17:12:20

Denk dat New York redelijk druk is voor een huwelijksreis ...
Wou dit eerst ook doen maar zijn toch van gedacht veranderd.

Gaan nu een huwelijksreis boeken richting Florida.
Kleine rondreis met de auto, genieten van de natuur, zwemmen, ... En tussen de dolfijnen zwemmen. Blijkbaar een echte aanrader :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums