Terug naar overzicht
ik zou een wit boeketje nemen, zal mooi effect geven bij je rood kleedje
Ik zou ook voor wit gaan, dan!
Ik zou ook voor wit kiezen zal mooi uitkomen!
Hier nog iemand die in dat geval voor wit zou gaan, dit zal een mooi contrast geven!
ik zou voor een wit rozen boeketje gaan met 2 bordeaux rozen midden in. deze staan dan voor jou en je man ;) xx
Ik kan enkel de meningen hierboven delen, wit zal heel leuk staan bij rood en een rood boeket zal wss teveel rood zijn.
Hallo, Ik had ook een rood kleedje, en ik heb gekozen voor een wit boeketje. Wel samengebonden met de restjes stof van mijn kleed. Ik vond een rood boeketje net iets teveel rood, witte bloemen kwamen mooi uit, ook voor de foto's... Groetjes Annelies
Hallo, Ik ben ook getrouwd in een donkerrood kleed. Mij heeft de fotograaf en bloemist juis afgeraden om een wit boeket te nemen. Dit contrasteerd ontzettend op de foto's en daardoor gaat de aandacht meer naar het boeket dan naar het kleed en de bruid. Heb dat advies dus opgevolgd en was achteraf inderdaad blij met mijn keuze. Maar ieder zijn ding hé !!!! :) Als je wil stuur ik je wat foto's door. tfav@indeff.com Laat maar iets weten ! TINA
@ Tina : kan je eens een foto doormailen naar verheydenkristel@hotmail.comalvast bedankt @ iedereen : hmmm de meeste zeggen wit, k ga er nog eens moeten over nadenken :-)toch alvast bedankt voor de reacties